Mamaclub augustus 2010!

Hallo allemaal
Wat een hoop zwangeren alweer voor augustus 2010! Of eind juli natuurlijk!
Hoop dat het allemaal voorspoedig zal gaan!
Ik ben inmiddels 6 weken en 3 dagen zwanger vanaf mijn menstruatie ( ik denk zelf namelijk iets korter vanwege langere cyclus)
maar de tijd gaat wel hard.. nog twee weken en dan mogen we voor de eerste echo! Vindt het heeeeel spannend! En kan er daarna pas echt van gaan genieten en geloven denk ik..
Hebben jullie al veel klachten? ik namelijk nog niks! Zou best wat misselijk willen zijn dan geloof ik het misschien wat meer hihi

Wordt ook tijd voor onze eigen mama club!

Hoi, ik lees hier en daar dat je al bij 8 weken een 1e echo kan krijgen. Moet daar een speciale (medische) reden voor zijn of mag je daar om vragen. Ben best onzeker, na een keer een miskraam gehad te hebben, dus een echo zou me wel wat gerust stellen...

groetjes en bedankt alvast!!

Hoi ik meld me bij deze ook maar even hier aan! Heb afgelopen zondag test gedaan en ben 4 weken en 3 dagen zwanger (beetje pril dus nog). Als het goed gaat uitgerekend op 20 augustus! Ben heel blij met een zomer kindje!!!
Gefeliciteerd allemaal!

@3de op komst:

ik denk als je het aan je verloskundige vraagt dat ze het vast wel wilt doen gezin je vorige miskraam
maar vaak kunnen ze dan nog niet zoveel zien met een uitwendige echo en doen ze het liever met 10 weken.
ik krijg hem met 7 weken inwendig in het ziekenhuis
omdat we via hormonen zwanger zijn geworden en omdat ik daar op controle moet blijven .
gewoon ff bellen en vragen

groetjes moekje

Hallo

Ook ik ben in augustus uitgerekend. 12-08-10. dus bijna 6 weekjes zwanger. Wel spannend allemaal hoor. We hebben een dochter die vandaag (16 december) 4 jaar wordt. Dan hebben we straks een winter en een zomerkindje.
Hoepelijk gaat alles goed bij iedereen. Wil eigenlijk wel zo snel mogelijk een echo maar HA zegt dat voor de negende week niet zinvol is.

thamara

Hoi allemaal,

Ik wil me voorlopig in bij jullie voegen, ondanks dat ik nog niet zeker weet of ik in juli of aug uitgerekend ben. Ik voel me nu het meest bij jullie thuis, omdat ik nog maar net weet dat ik zwanger ben en de juli moeders zijn toch al een stuk verder. Ik weet sinds een week dat ik weer zwanger ben en heb 2 dagen later gelijk een echo mogen doen. (dit was omdat ik de vorige keer een miskraam heb gehad en omdat mijn vorige menstruatie al 8 weken geleden voor het laatst was én omdat de verloskundige op dat moment plek had.) Dus dat was een meevaller. Uitwendig kon de verloskundige niets zien, dus dat was toch wel weer spannend. Toen een inwendige echo en daar zat een heel klein krummeltje met een groot bonzend hart. De verloskundige schatte de zwangerschap op 6 a 7 weken. 4-1-10 heb ik weer een echo om het termijn goed te bepalen.
Ik ben al moeder van 2 meiden, zij zijn net 7 en bijna 5 (zelfde situatie als scholletje).

Maaike

He, waar blijft de echte nieuwe mamaclub voor augustus nou in op de site? Dan kunnen we ook specifieke onderwerpen starten... Nou ja even geduld dus.
Over geduld gesproken, vinden jullie de tijd ook zo langzaam gaan in deze onzekere weken??
Gister verloor ik een beetje 'oud' bloed. Wel schrikken dus, maar gelukkig is het daarbij gebleven. Hopelijk was het van de innesteling oid.

groetjes

Terug
Bovenaan