Mamaclub augustus 2010!

hallo

ook ik sluit mij hier bij aan, heb vorige week woensdag een test gedaan en er was een dun streepje te zien, dat maakt mij wel zorgen, ik heb al een zoontje van 15 maanden en daar was de streep gelijk heel dik.
Als alles goed gaat ben ik 11 aug uitgeteld.

Hoi Hoi

Ik ben ook zwanger. Woensdag 6 weken. Ik ben denk ik 4 augustus uitgerekend van de 2e. Weer zo spannend, alsof het de eerste is. Bij Tom was ik al zo moe, nog voordat ik wist dat ik zwanger was en nu heb ik nog helemaal nergens last van.

Geniet er van.

Manon

Ja 't wordt tijd voor een augustus 2010 club!
Ook hier een augustus mama als de berekening goed is ben ik 06-08-10 uitgeteld (vind het wel een toffe datum; 6-8-10 maargoed morgen eerste maar eens even bellen met de VK en een afspraak maken!
We hebben al een zoontje van net 2 jaar dus wij mogen het ook voor de tweede keer opnieuw beleven!
Wat een voorrecht!

Groetjes Sas

Hoi, hier nog een augustus-mama, als alles goed gaat is 7 augustus de uitgerekende datum. spannend hoor, ookal is het voor mij de 3e, dat is nl. alweer 4,5 jaar geleden. We zijn erg blij, hopen dat die eerste 3 maanden snel voorbij gaan.

Ik heb wel steeds een zeurende pijn/gespannen gevoel in mn onderbuik, maar dat schijnt er bij te horen. Nog meer mama's die daar last van hebben?

groetjes en gefeliciteerd allemaal!

Hallo allemaal,
Nog een augustus mama erbij :)
Ik ben nu 6 weken zwanger en dus begin augustus uitgerekend als alles goed gaat. Op 30 december hebben we de eerste echo, zo spannend... het liefst zou ik elke dag wel een test willen doen om te zien of ik nog zwanger ben.
Heb wel wat gevoelige (en iets grotere) borsten al een tijdje en ook soms last van mijn onderbuik, maar dat schijnen de darmen te zijn.
Leuk om dit zo te delen met iedereen die ongeveer hetzelfde meemaakt!!!

Groetjes,
Lineke

Hoi ik ben Nancy ik ben 25 en ben zwanger van onze derde. Ik heb 2 meiden van 28 en 15 maanden. lekker dicht na elkaar.
Ik ben vandaag 4 weken en 3 dagen zwanger.

Groetjes Nancy

Hallo, leuk om hier augustus-mama's te treffen. Ik ben zwanger van mn eerste en ga het alleen doen! Spannend en mooi! Ben 3 augustus uitgerekend.
Sterkte en geniet ze allemaal!

Maaike

Terug
Bovenaan