mamaclub oktober 2010

Àangezien ik het niet bij de mamaclubs zie staan en ook niet weet bij wie ik moet wezen, om aan te geven dat deze er wel moet komen, begin ik er zelf maar 1. De titel zegt het, wie is er nog meer uitgerekend in oktober 2010?

Ik heb afgelopen vrijdag, zaterdag én maandag een test gedaan en die waren allemaal positief. Helemaal top en hartstikke blij natuurlijk. Wel weer onwerkelijk dat er zo'n garnaal van ongeveer 2 mm. in je buik zit, maar het is toch echt zo.
Het wordt ons derde kindje, en is de 4e zw.schap. De allereerste eindige in een miskr. maar gelukkig hebben we daarna 2 topmeiden gekregen die nu 3 en 1,5 zijn. Ik ben 7 oktober uitgerekend. Ik ga zo bellen voor een vroege echo. Wilde dit wel graag, aangezien ik dus ooit een miskr. heb gehad en niet meer onbevangen in een zw.scahp ben.
Toch ga ik wel vanuit dat alles goed is hoor.

Verder heb ik a.s. zaterdag een feest, waarbij ik dan meestal ook wel alcohol had gedronken, maar dat gaat natuurlijk niet. Moet nog even bedenken hoe ik dat ga doen, aangezien manlief niet mee is...
Gr. mamajo

Hallo!
Vanochtend had ik een positieve test in handen! Helemaal blij natuurlijk!! Gelijk naar huisarts gebeld ivm de medicijnen die ik heb, daar moet ik nu mee stoppen.
Hoe hebben jullie dat gedaan, gelijk contact met verloskundige opgenomen?
Ik heb nu 1 test gedaan en die was positief, wat is jullie advies? Hierop vertrouwen of nog een test?

Liefs Vissen

zo even het lijstje maakt het wat duidelijker ;-)

eerstekindje 4-10 1ste kindje
lenteBloesem 4-10 1ste kindje
Chantie 4-10 1ste kindje
Vissen 14-10 1ste kindje

Zo dames ff kopieren en toevoegen maar!

@vissen- toen ik wist dat ik zwanger was heb ik gelijk de vk gebeld misschien is de wachttijd zolang. en kan nu ook pas 1 maart terecht.

Vandaag een vrouw geweest van moeder voor moeder opnieuw een test gedaan (zij denkt aangezien de test zosnel duidelijkheid geeft dat ik al verder ben. maar goed dat wachten we af. nu t/m 20 april al mijn urine opsparen. en elke woe komen ze dit halen. (lang leve dat ik bij mijn ouders in de zaak werk) zie me al met kannen en kruiken bv op kantoor aankomen hihi.
Hopelijk kunnen veel vrouwen gebruik maken van mijn hcg.

liefs Chantie

Terug
Bovenaan