mamaclub oktober 2010

Eerste kindje 4-10 1e kindje
lenteBloesem 4-10 1e kindje
Chantie 4-10 1e kindje
Mamajo 7-10 3e kindje
Tulpen 8-10 3e kindje
mamaChan 9-10 2e kindje
Vissen 14-10 1e kindje

hoi ik ben wendy, en heb vanmorgen een test gedaan. Ik ben 20 oktober uitgerekend. Heb een vroege test gedaan. Ga over een paar dagen nog een test doen........Ik ben zwanger van de 3e.

Ik ben aan het wachten op mijn man haha, die weet de definitieve test uitslag nog niet...........Hij dacht dat ik morgen zou testen maar kon niet wachten. Ik heb de vroege test gedaan dus ben er erg vroeg bij dit x. Ik ben als ik het goed heb gedaan 20 oktober uitgerekend, op de verjaardag van mijn dochtertje van 3 jaar. Ik heb ook nog een dochtertje van 6! Wordt hier gezellie! Gefeliciteerd allemaal!

hey Ladies,

Ik hoor er ook bij ;)

eerstekindje 4-10 1ste kindje
lenteBloesem 4-10 1ste kindje
Chantie 4-10 1ste kindje
Vissen 14-10 1ste kindje
Tilly 04-10 1e kindje

We kirjgen zo te zien allemaal ons 1e kindje, spannend he!

@chantie: volgens mij lopen we redelij gelijk, ik had vanavond ook de informatrice van MvM over de vloer. Helaas(voor andere to be moeders) kan ik niet meedoen. Ik moest ja aankruisen in het gezondsheidsvragenlijstje, bij Hernia...:(. Wel een leuk tijdschriftje en wederom een positieve test aan over gehouden ;)

@vissen: wij hebben na 3 dagen over tijd en 2 positieve testen de verloskundige gebeld en zij heeft meteen een afspraak ingepland voor volgende week ( 7e wk).Ben benieuwd, denk niet dat we dan al een echo krijgen...

Liefs Tilly

Oh suf.... vergeten de 2e pagina met berichtjes ook te lezen... Niet allemaal eerste kindje dus ;)

Hierbij dan als het goed is de correcte lijst
Tilly 4-10 1e kindje
Eerste kindje 4-10 1e kindje
lenteBloesem 4-10 1e kindje
Chantie 4-10 1e kindje
Mamajo 7-10 3e kindje
Tulpen 8-10 3e kindje
mamaChan 9-10 2e kindje
Vissen 14-10 1e kindje

Liefs!

Gisteren avond m'n mannetje verteld, hij was er sprakeloos van.. :) Dachten allebei dat het nog wel even zou gaan duren, ivm met mijn gezondheid. Zit nu al 3 weken thuis in de ziektewet. Ik heb wekelijks migrane en heel veel last van spierspanning. Dus voor ons komt 't echt als een verrassing! :D Was in maart gestopt met de pil.
Waar ontspanning toch wel niet goed voor is.. :)
Spreek jullie snel weer!!

Liefs Vissen

Hier ook een eerste kindje op 14 oktober. Net als Vissen vandaag een positieve test gedaan! Ik heb gelijk een afspraak gemaakt bij de verloskundige, kan er eind februari heen.
Liefs Ydem

Terug
Bovenaan