mamaclub oktober 2010

Ik heb ook net een afspraak gemaakt met MvM. Moet je ook zo;n test weer doen, vind het dan toch weer spannend. Heb toch het idee dat ik mijzelf voor de gek houdt, heb nameloijk geen enkele klachten. Herkenbaar??
Maar goed, verder mag ik op 24 febr. op de echo (ben dan 8 weken) en 5 maart naar de verl.k. Weer zin in. De familie weet het nu al, maar dan mag ook de rest het weten, yes!
Gr. mamajo

Eh.. misschien voor de tweede keer, hij doet weer raar..
Ik heb ook net een afspraak gemaakt met MvM. Moet je ook zo;n test weer doen, vind het dan toch weer spannend. Heb toch het idee dat ik mijzelf voor de gek houdt, heb nameloijk geen enkele klachten. Herkenbaar??
Maar goed, verder mag ik op 24 febr. op de echo (ben dan 8 weken) en 5 maart naar de verl.k. Weer zin in. De familie weet het nu al, maar dan mag ook de rest het weten, yes!
Gr. mamajo

Tilly 4-10 1e kindje
Eerste kindje 4-10 1e kindje
lenteBloesem 4-10 1e kindje
Chantie 4-10 1e kindje
lvdheiden 4-10 1e kindje
Moedertje2B 6-10 1e kindje
Mamajo 7-10 3e kindje
2537339 8-10 3e kindje
Tulpen 8-10 3e kindje
Dory 8-10 2e kind
mamaChan 9-10 2e kindje
Vissen 14-10 1e kindje
wendy03 20-10 3e kindje

hoi allemaal, ik was ook al op zoek naar de mamaclub 2010. Heb net ook een oproepje gezet bij het "zwanger worden" forum. Maar daar horen we natuurlijk niet meer thuis, want we zijn al zwanger, hoera!!
Ik ben Dory, heb een dochter van net twee. En ben nu dus zwanger van de tweede! Ben helemaal blij!!!
Hopelijk komt onze 'eigen' mamaclub snel!!
Groetjes

Terug
Bovenaan