@ mamadani en nemodory

Hoi Dory,

Ik had die afspraak nog niet gemaakt. De dag dat ik moest bellen voor een afspraak was ook de dag dat mijn bloedverlies kwam. Dus ik hing om een hele andere reden aan de telefoon bij de VK.
Ik kan mij voorstellen dat het erg naar is als die dag nu dichter komt....
Maar dat is zo meteen wel weer een dingetje wat je weer achter je kunt laten zodra de pagina van de kalender weg is....

Sterkte!!

Liefs

hoi hoi,

Ik heb net de bladzijde van de kalender mogen omslaan, was anders vorige week dinsdag naar de VK gegaan.
Kan het met sommige momenten nog steeds niet helemaal bevatten. Ik was anders nu ruim 10 wk.
De dagen gaan super snel, terwijl de dagen tijdens de eerste weken van mijn zwangerschap mega langzaam gingen.
Ik ben zeker blij dat het voorjaar wordt, voel me dan sowieso altijd veel beter hihi.

hoi hoi,

Ik heb net de bladzijde van de kalender mogen omslaan, was anders vorige week dinsdag naar de VK gegaan.
Kan het met sommige momenten nog steeds niet helemaal bevatten. Ik was anders nu ruim 10 wk.
De dagen gaan super snel, terwijl de dagen tijdens de eerste weken van mijn zwangerschap mega langzaam gingen.
Ik ben zeker blij dat het voorjaar wordt, voel me dan sowieso altijd veel beter hihi.

Hoi,

Hoe gaat het nu? Ik hou soms toch stiekem dit forum nog in de gaten, ben er nog niet helemaal klaar mee dat er in oktober geen baby voor ons komt.
Maar wat zijn er toch nog veel andere mama's bij wie het mis gaat, zeg. Daar schrik ik wel van. Natuurlijk 'ons' clubje, maar nu ook weer twee andere mama's. Ik had nooit gedacht dat het zo vaak mis gaat, jullie wel?

Groetjes,
Dory

Hoi,

Hoe gaat het nu? Ik hou soms toch stiekem dit forum nog in de gaten, ben er nog niet helemaal klaar mee dat er in oktober geen baby voor ons komt.
Maar wat zijn er toch nog veel andere mama's bij wie het mis gaat, zeg. Daar schrik ik wel van. Natuurlijk 'ons' clubje, maar nu ook weer twee andere mama's. Ik had nooit gedacht dat het zo vaak mis gaat, jullie wel?

Groetjes,
Dory

Ik ben dus ook weer even komen spieken hier.

Het gaat echt verbazend vaak mis, daar had ik ook geen weet van. En de als ik weer zwanger kan worden wacht ik echt met 12 weken voor ik rustig aan baby dingen kan denken.
Ik krijg nog steeds folders binnen van winkels, met baby artikelen. Dat is wel even moeilijk, maar kan het ook niet laten om er in te kijken. Want ga er stiekem van uit dat we echt wel weer zwanger worden.

groetjes gerda

Ik ben dus ook weer even komen spieken hier.

Het gaat echt verbazend vaak mis, daar had ik ook geen weet van. En de als ik weer zwanger kan worden wacht ik echt met 12 weken voor ik rustig aan baby dingen kan denken.
Ik krijg nog steeds folders binnen van winkels, met baby artikelen. Dat is wel even moeilijk, maar kan het ook niet laten om er in te kijken. Want ga er stiekem van uit dat we echt wel weer zwanger worden.

groetjes gerda

Hoi hoi,

Ik ben er ook nog steeds dus hihi ( ik zit al een tijdje dat ik wilde kijken,maar ik had ook zo iets ik moet het afsluiten!). Maar goed dus tocg gegluurd en ik heb dat ook hoor als ik mamclub oktober aanklik dan vind ik het wel lastig dat we daar niet meer bij horen en er inderdaad geen oktober kindje voor ons inzit.

Ik schrok er ook van dat het zoveel misgaat!!! En ik heb ook van die mailtjes die ik niet afgemeld krijg... pff waarin dan staat hoe ver de baby nu is. Ik open ze niet eens meer, snel weg ermee....

Hebben Jullie ook dat je er juist bewust probeert niet mee bezig te zijn. Ik heb ook zo iets van stel ik word weer zwanger ... volgens mij wacht ik zo lang mogelijk met testen. Zo bang dat het weer mis gaat!

Groetjes

Terug
Bovenaan