@ mamadani en nemodory

Hoi hoi,

Ik ben er ook nog steeds dus hihi ( ik zit al een tijdje dat ik wilde kijken,maar ik had ook zo iets ik moet het afsluiten!). Maar goed dus tocg gegluurd en ik heb dat ook hoor als ik mamclub oktober aanklik dan vind ik het wel lastig dat we daar niet meer bij horen en er inderdaad geen oktober kindje voor ons inzit.

Ik schrok er ook van dat het zoveel misgaat!!! En ik heb ook van die mailtjes die ik niet afgemeld krijg... pff waarin dan staat hoe ver de baby nu is. Ik open ze niet eens meer, snel weg ermee....

Hebben Jullie ook dat je er juist bewust probeert niet mee bezig te zijn. Ik heb ook zo iets van stel ik word weer zwanger ... volgens mij wacht ik zo lang mogelijk met testen. Zo bang dat het weer mis gaat!

Groetjes

Dus jullie schrikken er ook wel van dat het zo vaak misgaat. Nu is er weer een oktobermama bij wie het mis gaat, zag ik. Dan ben ik aan de ene kant wel 'blij' dat het voor mij alweer een tijdje geleden is. Niet meer die grootste schrik die waarheid wordt, niet meer die onzekerheid of het vanzelf gaat gebeuren, niet meer dat enorme bloedverlies. Maar echt blij ben ik natuurlijk niet. Ik kan het ook moeilijk los laten, in elk geval blijf ik het forum toch nog wel eens bezoeken. Rond deze tijd hadden wij het aan iedereen moeten kunnen vertellen, jullie toch ook? Ik weet niet zo goed hoe ik me er nu onder voel, ben eigenlijk meer boos dan verdrietig. En ik kan niet wachten om weer zwanger te worden, maar ben tegelijkertijd ook bang dat het dan weer mis gaat. Ik denk dat ik dan ook zo lang mogelijk wil wachten met testen.
Houden we elkaar dan hier nog een beetje op de hoogte? Of we kunnen ook naar het forum gaan van zwanger na miskraam. Daar horen we helaas beter thuis. Graag hoor ik jullie reactie, want het doet me toch wel goed om af en toe met jullie te kletsen.

Groetjes en sterkte met alles,
Dory

hoi hoi,

Ja ik zag het ook. En ik schrik erook van. En ze was ook al zo ver ... pfff....
Bij mij is er ook vanalles aan de hand.

Gisteren belde mijn beste vriendin op om mij te vertellen dat ze net zwanger is geraakt. Ik vond het zo moeilijk. Vooral omdat het net gebeurd is ( ze weet het een dag) en ik het gevoel had dat ze misschien even had kunnen wachten om het te vertellen. Of in ieder geval niet aan de telefoon Ik snap haar vreugde en ben ook blij voor haar,maar toch.... Heb de hele avond gehuild. Of ben ik dan erg echo.? Ik ben zelf nog steeds niet ongesteld geworden. Maar wat je zegt ik vind het ook moeilijk om te testen.

Ik heb een hyves aangemaakt. Wilde ik al een tijd doen, omdat ik het ook wel fijn vind om met jullie af en toe te kletsen. Je kunt gewoon naar de link gaan en je aanmelden. Hij is verder helemaal afgesloten dus van buiten af kan niemand erin of de teksten lezen. Mochten jullie het niets vinden, dan geen probleem.en dan kunnen we gewoon net als hier berichtjes posten. Is alleen een voorstel vanuit mij..

http://mamaclubje.hyves.nl/?pageid=2V549OJEZ48WW4SCK

Ik hoor het wel...

Veel liefs en sterkte

Hoi dames,

Even hier nog een berichtje van mij!
Hier gaat alles goed, ben vorige week weer ongesteld geweest. Erg snel vind ik persoonlijk maar zal wel goed teken zijn.
Vanmorgen was ik boven wat aan het opruimen en
zag baby spulletjes liggen. Die mijn moeder al gekocht had. Ik kreeg even een brok in me keel, maar heb nu ook wel weer "zin" om zwanger te worden. Wij hebben het met zijn 2tjes over gehad en willen eigenllijk nu wel weer proberen. Ik denk niet dat ik meteen weer zwanger zal worden, maar wil ook niet langer wachten.

Blijf het wel heel spannend vinden allemaal. Nu het zo vaak mis is gegaan bij anderen. Eén ding weet ik zeker ik wacht zeker tot mijn eerste echo voor we het onze ouders vertellen. Ik mag nu wel met 8 weken meteen komen bij de verloskundige. De vorige keer moetst ik wachten met 10 weken. Dus dat is wel een goed gevoel.

Ik vind het heel fijn om dit met jullie te delen,
want jullie weten immers hoe het allemaal voelt.
Anders zat ik nu in mijn 14de week (nu ik het opschrijf besef ik hoelang het allemaal geleden is....de test, het besef zwanger te zijn, en de miskraam)

Het zal altijd in mijn hoofd blijven zitten.

Hoi dames,

Even hier nog een berichtje van mij!
Hier gaat alles goed, ben vorige week weer ongesteld geweest. Erg snel vind ik persoonlijk maar zal wel goed teken zijn.
Vanmorgen was ik boven wat aan het opruimen en
zag baby spulletjes liggen. Die mijn moeder al gekocht had. Ik kreeg even een brok in me keel, maar heb nu ook wel weer "zin" om zwanger te worden. Wij hebben het met zijn 2tjes over gehad en willen eigenllijk nu wel weer proberen. Ik denk niet dat ik meteen weer zwanger zal worden, maar wil ook niet langer wachten.

Blijf het wel heel spannend vinden allemaal. Nu het zo vaak mis is gegaan bij anderen. Eén ding weet ik zeker ik wacht zeker tot mijn eerste echo voor we het onze ouders vertellen. Ik mag nu wel met 8 weken meteen komen bij de verloskundige. De vorige keer moetst ik wachten met 10 weken. Dus dat is wel een goed gevoel.

Ik vind het heel fijn om dit met jullie te delen,
want jullie weten immers hoe het allemaal voelt.
Anders zat ik nu in mijn 14de week (nu ik het opschrijf besef ik hoelang het allemaal geleden is....de test, het besef zwanger te zijn, en de miskraam)

Het zal altijd in mijn hoofd blijven zitten.

Ik ben al lid van de hyves geworden.
Eerlijk gezegt wel prettiger om daar te schrijven.
Graag wil ik weer vooruit kijken, maar vindt het erg moeilijk om elke keer de oktober club aan te klikken. Want een oktober mama wordt ik niet.

Terug
Bovenaan