Mama's die ik nog van het forum ken: HELP!! Paniek!

Hoi Pipi,

Ik heb nu net heel het verhaal zitten lezen. Wat zal jij het op dit moment moeilijk hebben. Ik hoop dat je alles vlug op een rijtje hebt en kan gaan genieten van je zwangerschap!

Heel veel succes en sterke toegewenst!

Groetjes,
Jorhoromo (Cindy)

Heey meid

Een voorzichtige gefeliciteerd dan he!
Fijn dat jullie toch een besluit hebben kunnen nemen en ik denk dat als je dat voelt bij de echo dat een hele goede keuze dan is.
En ik weet zeker dat voor de praktische problemen vanzelf wel een oplossing zal komen.
Doe rustig aan, want je hebt nog lange tijd om erover na te denken allemaal.
Het komt goed!

xx

Hoi pippi, heftig hoor voor je! Ik zou bijna zeggen geef maar aan mij (bij wijze van dan he) Ik wil dolgraag een tweede, maar heb nu al 2 miskramen achter de rug na de geboorte van Jasper in september en hoop dat er ooit nog een tweede gaat komen.

Ik hoop voor je dat het alsnog allemaal goed komt en dat je een voor jullie juiste beslissing kan nemen! Kan me zelf nog indenken dat er een abortus uitkomt.

Liefs Jen

Lieve Pippi, sorry dat ik hier kom kijken, ben van het voorjaar 2008 forum, maar je titel trok mijn aandacht......
Ik wens je heel veel goeds toe en ondanks de eerste heftige schrik, toch een hele fijne zwangerschap. Soms helpt het geweldig dat je 9 maanden kunt wennen aan een idee......
Ik wil je een hart onder de riem steken en hoop echt dat de paniek overslaat in geluk.

Ik ben een mama van 4 kinderen (Leah is net 2 geworden en was onze vierde), 38 jaar oud en zo onwijs gelukkig dat ze er nog bij is gekomen......! Ook al is het soms behoorlijk puzzelen voor ons, en een hoop geregel (man met een veel-in-buitenland baan en met 1 en mogelijk 2 (moeten de medische molen nog in met no 2) kinderen met een stoornis in het autistisch spectrum).

Soms is het echt wel puzzelen en hard werken, maar uiteindelijk red je het gewoon weer, en vind je een ritme waar jullie én de 4 koters in passen!

En voor de praktische zaken komt een oplossing, dat weet ik zeker.....

Nogmaals: een goede zwangerschap toegewenst en heel veel geluk!

Oh jee, ik lees nu dat je berichtje is van augustus 2009......... ahum! De kleine is er dus w.s. al.......... In dat geval wens ik je enorm veel geluk met haar, hoop dat alles is goed gegaan!!!

Terug
Bovenaan