mama's zwanger van 4e kindje?

Jee wat hebben er al veel gereageerd. Je hoort het niet vaak om je heen dat mensen zwanger zijn van de vierde. Ben trouwens 34. Krijg wisselende reacties van degene die het al weten maar vooral tjee wat druk. het is idd bijzonder als je er 4 neemt, ik moet eerlijk zeggen dat mijn man ook nog moet wennen aan het idee maar weet zeker dat het wel goed komt. en jullie mannen? to-shy veel succes met de keizersnede en houdt ons op d ehoogte over hoe het is om er vier te hebben
lorena
 
Hallo allemaal, bedankt voor de steun! kan ik wel gebruiken!
@MJ, ik reageer altijd hetzelfde ,net als jij, hoezo druk? ik heb het nu toch ook al druk?
En mijn 1e was een bevalling van 24 uur,met uiteindelijk een tangverlossing, de 2e , 24 uur bevallen en een spoedkeizersnede, de 3e had inleiden geen zin, en werd een geplande keizersnede.
@Aeryn,ik wil je veel sterkte wensen, pittig hoor,lijkt me, in je eentje!Ik heb respect voor je houding, laat de wereld maar ploffen, jij en je kids zijn het belangrijkst!
@lorena, ik hou jullie op de hoogte!
 
Aeryn, wat leuk zeg een 4e ventje!!! kreeg je ook de reactie.... jammer zeg weer een jongenht? of heb je het nog stil gehouden!
toen wij hoorden dat we weer een meisje kregen waren we dolgelukkig!!! maar dat mensen dan tegen je zeggen jammer ja, of goh dat is balen voor je man dat er geen jongen komt enz...
wij waren erg blij met weer een meid, 1 jochie na 3 meiden... arm kind.. hihi

en alleenstaand lijkt me ook best pittig! pfff

Raya, jij hebt ze ook lekker vlot op elkaar zeg!!!
tussen onze 2e en 3e zit15 maanden, dus die waren ook vlot achter elkaar aan.. maar het is dan ook wel een heel hecht stel hoor!!!
samen lekker ondeugend!!

Claudia, fijn dat de 20 weken echo goed was!!!!

heeft trouwens niet iedereen hyves hier? misschien leuk om een gezamelijke hyve op te richten?? ik wil best 1 maken!

liefs

 
Hallo,

Ook hier een moeder met 3 kinderen en zwanger van de 4de maar krijgen de 5de er in 1keer bij. Ben nu bijna 34 weken zwanger van een tweeling. en ben deze week net 27 geworden.
idd veel reacties over het druk krijgen, maar je doet er niks aan he, je krijgt er ook iets moois voor terug.
oja de kinderen zijn j -m-j 6,5- 5- bijna 3 jaar.
doe trouwens niet aan hyves,dus lekker hier blijven kwekken (als ik daar straks dan nog tijd voor heb hihi)
 
hallo mamamar 5 kinderen, was dat niet schrikken toen je op de eco 2 kinderen zag. wel erg leuk weet je ook al wat ke krijgt.

gaan jullie trouwens kijken wat jullie krijgen? wij hebben besoten om ons te laten verrassen. onze kinderen willen graag een broertje, ben benieuwd. onze dochter van 5 is helemaal in de ban, ze slaapt elke avond met een pop in haar pyama, wnat zij heeft ook een baby in haar buik ben benieuwd hoe dat dadelijk gaat als de baby er eenmaal is.
 
Hey damens, leuk om herkenbare reactie's te lezen ik heb twee jongens en een meid dus iedereen zeg zou wel leuk zijn he een meisje? gelukkig heb ik dat zelf helemaal niet!! en ze snappen ook niet dat we het niet willen weten, maar ja en idd het is al lekker druk! en het is ook maar net hoe je zelf ingesteld ben!! wij hebben toch ook geen kritiek op mensen die er twee hebben? mijn man zegt altijd lekker burgelijk twee kids jongen en een meisje!! ik heb trouwens wel hyves!!

groetjes maar weer, suc6 overal mee Claudia
 
hallo,

ik ben mama van 3 jongens
1 van 9.5
1 van 8 en
1 van 1 jaar oud.
dus we gaan voor 2 bij 2 ik ben nu 7 week zwanger dus nog maar net .
maar we vinden het wel gezellig nog een boefje er bij.
groetjes pien
 
Terug
Bovenaan