mama's zwanger van 4e kindje?

Ja, kreeg idd te horen vind je dat niet jammer nog een jongen ? had je niet veel liever een meisje gehad ?

Hoezo jammer ? Dat het kindje op de echo`s gezond lijkt is toch belangrijker als het geslacht ? Of ben ik dan gek ?

Paps vind het zelf ook jammer, maar ja, eigen schuld, mannen bepalen het geslacht dus dat heeft hij echt zelf gedaan =)

Volgende keer beter toch ? Dan heeft zij (of hij uiteraard) 4 grote broers die op haar (hem) letten!

En op zich, alleen is niet het einde van de wereld =) tuurlijk zijn er nu drukkere momenten als voorheen maar dat vind ik niet zo erg. Ze doen het goed op school, zwemmen etc en dat ze GEZOND zijn, dat is voor mij het allerbelangrijkste. Ook al plak ik ze met liefde weleens achter het behang =)

Iedereen een hele fijne avond en vooral heel veel genieten =)

 
haha Aeryn, ik plak ze ook wel eens met liefde achter het behang hoor! maar ik heb een groot nadeel! dat hebben we niet!!! hihi

mijn mannetje was juist apetrots en dolgelukkig dat het weer een meid was!
de vk had het eerst fout namelijk en zei dat het een jongen was, maar dat bleek dus niet zo te zijn.
hij was zo enorm blij toen het een meid bleek en zei meteen, zo nu klopt het weer!!!

zo te begrijpen uit je verhaal zou je nog wel een kindje willen??

wij zijn na deze 4 wel klaar hoor, paps mag zich laten helpen al wil ik nog wel een jaar denktijd hebben! en daar stemt hij mee in.
als we nu een geldboompje hadden wilde ik er nog wel 2 hoor! maar helaas die hebben we niet..
ach 4 kids is toch een rijkdom! niet iedereen heeft dat geluk..

zijn er trouwens nog meiden die een hyves wel op prijs stellen??
daar kan je ook wat meer van jezelf laten zien en kan niet iedereen mee lezen..
uiteraar kunnen we hier blijven schrijven hoor!!!
maar misschien wel leuk!

let me know.... dan maak ik er anders 1..

liefs
 
Mamamar jeetje wat leuk gewoon de 5de kado was het een grote verrasing om een 2ling te krijgen?

mommy3 leuk zeg jij hebt ze ook zo vlot achter elkaar. Die van mij zijn ook ontzettend hecht niet uit elkaar te halen. ontzettend leuk om te zien. de oudste 2 kruipen ook zo af en toe stiekem bij elkaar in bed.. zo leuk gewoon!

lorena... ik wil dit keer ook niet weten wat het word. we hebben al 2 jongens en een meid en het lijkt me erg leuk om een keer een verrasing te krijgen.

Dit is voor ons de laatste alweer! soms best vreemd het idee dat je dat hoofdstuk moet gaan afsluiten. als het financieel beter was en ik een iets groter huis had dan had ik het wel een groter gezin gewild maar voor nu is het zo goed. volgens mij zijn mijn hormonen het daar niet mee eens hoor maar goed hahaha

Groetjes
Raya

 
Hoi,

Ik wil wel graag weten wat het wordt,, ik heb nu dus ook 3jongens en ik heb altijd gedacht dat ik ooit een dochter zou krijgen dus ik ben gewoon te nieuwsgierig,,hihi
Nog een jongen zou daarin tegen een stuk beter zijn voor de portomonee ;-)
Ik heb van de week 2rompers gekocht, 1 voor een jongen 1 voor een meisje,, wilde graag wat kopen en heb al zoveel kleertjes wat voor allebei kan.

Wat voor een auto rijden jullie, of gaan jullie rijden als de jongste er is?
Wij moeten groter, de espace die we hadden is in het voorjaar kapot gegaan, rijden nu een 5pers, maar moet dus minimaal 1 auto 6-7 pers hebben.
Denk een 807 of weer een espace!

Groetjes MJ
 
leuk een hyves,

we hebben net een nieuwe auto gekocht, merk ben ik alweer vergeten maar er passen achterin drie kinderstoelen en voorin 1 kinderstoel. ik ga niet heel vaak op stap met papa erbij, hij fietst namelijk heel erg graag en voor die keren dat we met z'n allen gaan kan er 1 op schoot. als ze wat groter zijn dan zien wel wel weer verder.

mij maakt het niet heel veel uit wat ik krijg als het maar gezond is , heel cliche maar zo waar. toen ik zwnager was van nummer 2 kregen we bij de 20 weken echo te horen dat ze een waterhoofd had en dat de overlevingskans nihil was. ik ben zelf gelovig en kon het niet over mijn hart krijgen om het weg te laten halen. Zij is uiteindelijk hartstikke gezond geboren maar sindsdien is zo'n 20 weken echo wel extra spannend.

bij ons blijft het bij 4 heb met mijn man de afspraak dat ik mij ga laten opereren. maar vind het ook wel erg jammer dat het de laaste keer is en dat je dat hierna moet gaan afsluiten. vind het alleen minder erg op de momenten dat ik kokhalzend weer boven de toilet hang, vreselijk.
 
Terug
Bovenaan