Mamavanbinkie

Jammer van jullie negatieve testen! Hopelijk is het in de volgende ronde raak... Ik wacht tot vrijdag af...
Gisteravond had ik last van steken links onderin mijn buik... Ik heb ff op internet gesurft en het kan bandenpijn zijn... Maar dat is te mooi om waar te zijn... Ik heb ook hoofdpijn en mijn darmen rommelen... Misschien is het allemaal toeval of ik ben echt zwanger... Ik kan niet wachten tot vrijdag...

Nog steeds niet ongesteld, maar vanmorgen een negatieve test! Ik ben serieus nog nooit een dag te laat geweest. Ik snap er niks meer van...
Zou ik nou alsnog zwanger kunnen zijn?

Mirjam78; wat jammer nou, balen zeg,,het lijkt wel de lotto waar we met zijn alle op aan het wachten zijn,,maar ja,,nog even geduld,,,,misschien volgende keer, ik duim in ieder geval voor je...
Mammieik heb ook al het vermoeden last te hebben van bandenpijn, had dit in vorge zwangrschap ook,,,maar dan heb ik ook weer momenten dat ik denk, nee zal toh wel niet,,moet natuurlijk ongi worden,,,zucht, maar we wachten maar af...dinsdag eerste nod dus is moet nog even wachten
Marientje,,,wie weet ben je toch zwanger toi toi toi,,,laat even iets weten

Hoi meiden!

Ook ik breek even in! ;-) Weten jullie al wat?
Hier ook 2e kindje ronde 2, zoontje van ruim 2 jaar. NOD is as zat.. 30 dgn. Ook nu wacht ik toch met testen als het niet komt, gewoon om mij zelf niet teleur te stellen.. Vorige ronde ook vol gehouden! Ik ben benieuwd meiden voor jullie!! Ik moet nog ff wachten....! Vervelend he al dat wachten! :-( Ik blijf op de hoogte!!

Liefs MamaSun

Ik heb nog nooit hoeven wachten!!! Ik wordt hier knettergek van!!! Nou ja, eigenlijk meer onzeker...

Ik kon met mijn menstruatie de klok erop gelijk zetten. Ik kon het ook voelen aankomen, en nu... Niks! Geen positieve test, geen ongi, geen niks... Ik weet het niet meer! Morgenochtend ben ik 3 dagen overtijd, de laatste en enige keer was toen ik zwanger was van de eerste! Morgen probeer ik nog 1 test, digitale CB, als die dan weer negatief is, bel ik de dokter denk ik maar...
Of vinden jullie dat ik gewoon moet wachten?

Ik snap gewoon niks meer van mijn lijf...

@ Marientje, ik zal gewoon afwachten mocht de test nega zijn.. Meer dan dat kan je niet doen, hoe vervelend het ook is.... Dan komt het vanzelf en anders na een week weer testen.. De ha zal niet veel voor je kunnen doen denk ik.. :-( succes!

Liefs MamaSun

Terug
Bovenaan