mamma,s uit alkmaar e.o?

A

Anoniem

Guest
hoi ik woon zelf in langedijk
lijkt me leuk om wat contacten te hebben met zwangeren uit de buurt
groetjes sandra

Hoi hoi,
Hier nog een (toekomstige) mama uit Alkmaar. Ik woon in de buurt van Kooimeer.

Groetjes,
Sara
(26w zwanger van 2 meiden)

hoi sara
zo te zien zijn we de enige!
hahaha

ik las in je vorige topic dat de meiden je al flink schoppen ben blij voor jullie dat de ingreep zo goed heeft geholpen.

groetjes sandra

Nee, hoor, jullie zijn niet de enigen!! Ik woon ook in Alkmaar. Alkmaar Noord.

Groetjes Paula

Hoi mede zwangeren.

Ik kom niet uit Alkmaar, maar vlakbij, De Goorn. Dorp tussen Alkmaar en Hoorn. Hoe ver zijn jullie nu? Ik ben nu 15 weken zwanger van de tweede. We hebben al 2x een echo gehad en wat is het toch super om het te zien en onwerkelijk dat het in je buik zit, hè?
Weten jullie al namen? Wij nog niet.

Allemaal lekker genietplezier van de zwangerschap!

Groetjes mamajo.

Hoi hoi...
Ik behoor ook nog tot de categorie "zwangeren in Alkmaar e.o"
Wij krijgen morgen de sleutel van ons nieuwe huis in Winkel. Ben uitgerekend in september van ons 3e kindje.
Groetjes, J

hoi mamajo en paula
leuk zeg!
ik ben 17 weken en heb ook al 2 echos gehad super he?
zijn jullie ook aan het shoppen?
van het weekend een box gehaald wel tweedehands want milan mijn eerste weigerde de box...de zonde geld deze ziet er wel als nieuw uit ik ben ook gastouder en kan de box ook mooi gebruiken voor mijn opvang hahaha
en verder heb ik natuurlijk een heleboel nog
willen jullie weten wat het is?
ik wel hoor ik kan niet wachten op 20 weken echo die heb ik op 20 maart..
groetjes sandra

Hoi,

Ik ben nu 13 weken zwanger van de derde. Ik heb nog een hoop spullen, maar we hadden ook al het een en ander weg gedaan, omdat we het eigenlijk bij twee wilden houden en deze zwangerschap als een grote verassing kwam. Ik heb nog niets gekocht, maar ga dat binnenkort wel doen. Vooral de kleertjes, daar heb ik niet veel meer van, maar dat vind ik helemaal niet erg!!!

We hebben al 4 echo's gehad, dit ivm met een verhoogde kans op een buitenbaarmoederlijke zwangerschap. We zagen bij ruim 6 weken het hartje al kloppen en heb toen nog zelf om een echo gevraagd en die heb ik met bijna 10 weken gehad, erg mooi!

Net zoals bij de eerste 2, willen we nu ook wel weer weten wat het wordt. Alleen, als de echografist twijfelt willen we niet het vermoeden horen, want dan ga je daar denk ik toch wel een beetje vanuit.

We kijken weer erg uit naar dit kleintje!!

Groetjes Paula

Terug
Bovenaan