mamma,s uit alkmaar e.o?

dag meiden,

Ik heet Monica en ik woon in Alkmaar  noord en ben nu 35 weken en 6 dagen zwanger van ons eerste kindje.
Alles gaat hier zijn gangetje, alles is klaar, dus het mag komen!!!!

Nee hoor, laat het nog maar lekker een tijdje zitten, dan groeit het goed en ik vindt het eigenlijk ook wel gezellig dat gerommel in mijn buik.

Leuk om te weten dat er nog meer zwangeren in de buurt wonen.

Wat voor zwangerschapskwaatljes hebben jullie?

Ik ben erg vergeetachtig en veel last van maagzuur, verder heb ik een zwangerschap als uit een droom... (behalve dan dat ik  al sinds het  begin  snak naar chocolade, wat ik voor de zwangerschap niet lustte....)

Nou, ik ga even lekker douchen en dan lekker koppie  koffie zetten met een stukje chocolade erbij!!!

Greotjes Monica

Hier ook een zwangere uit de omgeving van Alkmaar, Heerhugowaard om precies te zijn.

Ben vandaag 35w zwanger van de eerste, en moet nog 4 daagjes werken voordat mn verlof begint! Wij weten het geslacht niet (vonden we wel spannend om het niet te weten).

Kamertje is bijna klaar (alleen nog overgordijntjes en een hemeltje), dus de kleine kan komen!

Succes allemaal,

Ukkie26

hoi ukkie en monica
wat leuk
julllie mogenn dus al bijna bevallen spannend hoor
is het jullie eertse?
ik ben nu zwanger van de tweede en voel me nu wel goed
de eerste 15 weken waren hell wat was ik ziek zeg! maar nu geniet ik vollop   jammergenoeg kan ik het kindje nog niet voelen...
groetjes sandra

Wat gezellig medezwangeren uit de omgeving van Alkmaar. Ik ben nog niet erg aan het shoppen, alhoewel ik al de commode van mijn zus heb gevraagd. We hebben er namelijk nog eentje nodig, aangezien er straks 21 maanden tussen de kids zitten. Waarschijnlijk kunnen we dan ook de kast er bij krijgen, dan alleen nog een ledikantje en klaar.

Ik heb eigenlijk weinig last van de kwaaltjes. Wij kwamen er zelfs pas achter toen ik 9 weken zwanger was! Dit kwam omdat ik wel wat bloedverlies had, een negatieve zw.test had en dus kennelijk dacht dat ik nog ongesteld was. Niet dus, dus met de vroege echo hadden we een hele leuke verassing dat ik al 11 weken ver was. Heerlijk waren we gelijk uit de gevaren zone.
Maar goed, alleen ben ik wel eens moe, maar ja.. als dat alles is. De vorige zwangerschap heb ik ook lachend doorstaan.
2 April hebben we de 20 weken echo. In principe willen we het weten, maar ik weet het nog niet. Ik kijk wel. Ik vond het ook leuk om het bij de eerste niet te weten.

Groetjes Mamajo

HI Alkmaarse zwangeren,

Hier nog een, Vronermeer om precies te zijn. Ik ben nu 24 + 5 wkn zwanger van de eerste. Een heel erg druk exemplaar kan je wel zeggen.

1e levensteken voelde ik al met 15 weken. Nu is hij/zij regelmatig in de weer. verder een super zwangerschap met weinig noemenswaardige klachten.

Groetjes
Manta

hoi manta
wat leuk
er zijn hier meer zwangere uit alkmaar eo dan ik dacht!
en wat leuk dat je je ukkie al zo vroeg mocht voelen!
ik ben bijna 18 weken van de tweede en voel nog niks maar dat komt ook omdat mijn placenta er voor ligt
groetjes sandra

hoi.hier nog een aanstaande mama uit alkmaar.ik woon samen met mijn vriend in hoefplan.groetjes,karin   37 weken en 2 dagen

Hallo zwangere dames uit alkmaar en omstreken.

Hier nog weer een berichtje vanuit Noord.
Alles gaat nog steeds goed, al heb ik vandaag een "hornmoondag", kan mijn vinger er niet opleggen, heb geen pijn of iets dergelijks, maar ben gewoon niet mezelf.

San he.. het is inderdaad ons eerste kindje, we weten het geslacht niet, maar begin nu toch erge sterke gedachten te krijgen dat het een meisje is?!

Er zit tussen deze lijst ook een dame die zwanger is van 2 meiden en ik heb je verhaal gelezen bij andere topics: hoe is het nu met julllie? nog steeds op en neer naar Leiden of mag je inmiddels weer in het MCA onder controle?

Verder vind ik het erg leuk om te weten dat Alkmaar zo'n vruchtbare stad is (al was ik daar al achter: 5 zwangeren op mijn werk)

Dames, ik kom jullie vasr af en toe nog tegen op het forum, geniet allemaal lekker van jullie kleintjes en het zal mij benieuwen wie er het eerst bevalt.

Greotjes Monica

Terug
Bovenaan