man boos voor test kopen

A

Anoniem

Guest
help   nu wordt ik een beetje gek hoor, spreek net mevriendje via msn dat ik een test ga kopen , e vraag of die erbij wil zijn, want vorige keer niet.

zeg hij van GVD geld te veel of zo , ga naar de dokter.

wat moet ik nu doen wil geen ruzie, waarom reageren mannen zo.? help wie kan mij eentip of heeft iemand ook zo iets ee gemaakt,

Ik heb het nog nooit meegemaakt dat mijn vriend dat zei, weleens dat ik op 1 dag 2 keer wilde testen en hij me ervan overtuigde dat dat dus echt geen zin had.
Ik betaal mijn testen zelf dus dan bepaal ik ook hoeveel ik test. Ik werk zelf ook dus daar heeft hij echt niks over te zeggen! Naar de huisarts gaan kan je natuurlijk niet iedere maand doen. Ik ben toevallig vanmorgen zelf wel geweest omdat ik een test had waarvan ik niet wist of het positief of negatief was en ik al op dag 36 van mijn cyclus zit.
Ik zou pas naar de dokter gaan als ik ruim overtijd was, klachten had ed.
Verder is het een kostbare hobby maar als je ze via internet besteld zijn ze vaak goedkoper. Via matcare.nl ofzo daar heb ik ze toevallig vandaan. Maar er zijn nog veel meer sites. Het probleem is gewoon dat mannen vaak niet weten hoe jij je voelt, ook al leg je dat uit het blijft vaak gissen voor hen. Als jij het vermoeden heb dat je zwanger bent en/of je bent overtijd dan zou ik gewoon voor mezelf kiezen want hoe eerder je het weet hoe eerder je maatregelen kan nemen mbt voeding e.d.!! Succes!

Hey.

Wat kunnen mannen toch botterikken zijn he?
Ik zou anders een test kopen via internet, deze zijn veel goedkoper. Nu kopen is morgen in huis, als je meteen betaald.
Ik koop ze dan bij www.sensitest.nl of bij www.l10.nl
En anders zou ik niks zeggen tegen je vriend en gewoon een test kopen.
Wat niet weet wat niet deerd toch?

Succes, hopen dat het positief uitpakt.

Hoi hoi,

balen zeg!! zo'n reactie is natuurlijk niet echt tof...

wellicht moeten jullie toch samen maar goed praten en het er écht samen mee eens zijn dat jullie een kindje willen..... een test is natuurlijk niet echt goedkoop maar realiseer je wel dat dat peanuts is vergeleken met het opvoeden en ondehouden van jullie kindje....

en helaas moet je vaak vele testen kopen voordat je positief test... (denk maar eens aan alle vrouwen hier op het forum die iedere maand meerdere testen gebruiken en helaas iedere keer weer niet zwanger blijken te zijn.... dat kost toch gauw wel tientallen euro's hoor!)

succes...

Snoopy

we willen allebij heel graag kinderen , maar me vriend is zo komt het dan komt het, is niet zo van het testen, en deze maand hebben we het ff moeilijk( haast geen geld door omstandig heden) dus daarom reageert hij zo, hij denkt ja hallo jij koopt alles wat je wilt en ik kan niks omdat je zelf zegt we hebben geen geld, zo is hij eenmaal alleen omdit denk ik zo van hallo , dit is van ons samen niet alleen voor me zelf, of zie ik het verkeert, ik ben nu al 2 weken overtijd, wat moet ik doen nog langer w8?

Nee hoor, 2 weken is echt wel een lange tijd dus gewoon een test kopen en gelijk doen!
En je hebt gelijk, tis niet zo dat je iets leuks voor jezelf koopt, dit gaat om een eventueel kindje en dat is lijkt mij toch wel een paar euro waard? Dan maar even wat rustiger aan doen de rest van de maan maar 2 weken is wel lang hoor!

nou jullie zeggen allemaal het zelfde alleen me ma en een vriendin van me ( die heeft zelf 3 kinderen) die zeggen nee 2 weken is niet zo lang, en me zeg weer dan moet je gevoelige borsten hebben. ik snap het niet hoor.zit het dan tussen me oren dat het zo uit blijft

me vriend zegt als je dik wordt is bewijs zat , en een test doe je als je een abortus wilt , hij wil niet dat ik een test doe , ik moet nog dus van hem nog 2 weken w8
voor dat ik uberhaupt ga testen. hij is nu echt boos hoor , alleen maar omdat het geld kost
ik kan er echt met hem er niet over hebben.  ik begrijp hem niet,ik wil het niet stieken doen, want dan heb ik hem op de kast, en dat wil ik niet, moet ik hem zijn zin geven en dan 2 weken w8?

Terug
Bovenaan