man boos voor test kopen

hi jongens heb toch een test gekocht , wou ik gaan plassen, lag er een beetje bloed in me onderbroek, ma ja toch een test gedaan , helaas negatief,   heel duidelijk er kwam gelijk een hele dikke min in me scherm , ik wordt denk ik gewoon gek, thnx voor jullie tips en mee denken, groetjes

gefeliciteerd meid geniet er van.

hoop dat de andere meiden ook zo aan tellen.

voor de andere zwangeren ook gefeliciteerd.

groetjes iris

quote: iris bloempje reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('16-02-2007 16:31:55'));

groetjes iris

foutje deze hoort op een andere topic .sorry sorry sorry

iris.

quote: iris bloempje reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('16-02-2007 16:31:55'));

groetjes iris

de test is tog negatief waarom schrijf je gefeliciteerd??

quote: iris bloempje reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('16-02-2007 16:35:55'));

groetjes iris

foutje deze hoort op een andere topic .sorry sorry sorry

iris.

ik schrok al ;) xxxx

ik was er zelf ook heeeeeeeeel er van geschrokken dat ik dat  verkeerd had gedaan kei k***t sorry komt k***t over zo was niet de bedoeling.
 .

ik hoop dat ik  je de volgende ronde wel kan feliciteren  .
groetjes iris  

geef niet meis, ben nog niet ongi , had wel een beetje bloed in me onder broek maar verders niks van de ongi bekent, dus wie weet nog ff hoop, ik weet het alleen niet meer van me zelf zit nu ff in een dip maar komt wel goed

jahh, mijn man wilde ook niet testen, op een ochtend hield ik het niet meer en deed
de test, wilde graag dat het positief was, mar had al zo vaak negatief getest... had de
hoop verloren!!! Pak ik dat ding stond er toch duidelijk gescheven zwanger... manlief wakker gemaakt en hij was heeeel blij hoor....

DUS AL JIJ HET GRAAG WIL GEWOON DOEN!!!!

Liefs

Terug
Bovenaan