Man met burn out. Ik trek het niet meer!!!

...Zit echt met tranen in mijn ogen je berichtje te lezen :) , hoera al die hormonen!!
 
Wat super knap dat je je gevoelens tegen hem hebt uitgesproken, dat zal je veel moed gekost hebben om dat te doen! Dit is gewoon zo gevoelig om te bespreken. En wat een geweldige vent dat hij naar je heeft geluisterd, en dat hij ermee aan de slag gaat! Door jou verhaal heeft hij ingezien dat hij niet alleen naar de galemise ging, maar dat hij jou er ( zonder dat hij het wist) erin mee trok.

Samen gaat je het gewoon lukken, dit soort dingen moet je niet alleen doen.M'n  oma zei altijd tegen mij: Liefde is een werkwoord, je moet er beide voor gaan en in investeren.  Blijf communiceren.  En als het tussen mijn vriend en mij niet helemaal lekker loopt moet ik aan die uitspraak denken, en zitten we rondom te tafel met een kop thee voor overleg.

Heel veel succes, en heel erg bedankt voor je lieve bericht!

Groetjes Hansje



 
Ik had al jaren een relatie met mijn vriendje en we hebben 3 kinderen samen, we leefden gelukkig totdat mijn vriendje stopte met voor mij en onze kinderen te zorgen, hij zal dagenlang niet thuiskomen en als ik klaag, zal hij zeggen dat ik te veel klaag . Zo gingen we maandenlang door, totdat hij me op een dag vertelde dat hij verliefd was op iemand anders. Ik was gebroken en huilde, ik rende naar mijn vriend om hulp en ze vertelde me hoe Lord Bubuza haar hielp haar man te stoppen met spieken, dus nam ik onmiddellijk contact op met Lord Bubuza via Whatsapp: +1 505 569 0396. Ik leg alles aan hem uit. Ik deed precies wat Lord Bubuza me vertelde en tot mijn grootste verrassing kwam mijn vriend thuis, viel op zijn knieën huilend en smeekte me om hem te vergeven. Ben je gebroken of heb je hulp nodig? Lord Bubuza is een probleemoplosser. Neem contact met hem op via e-mail: lordbubuzamiraclework@hotmail.com of via WhatsApp: +1 505 569 0396...
 
Terug
Bovenaan