Hoi, ik ben hier nieuw zal wat over me vertellen. ben 10 jaar samen met mijn man waarvan 1 jaar getrouwd. we hebben besloten om na al die jaren samen. voor het echte werk te gaan vrijen. echter heb iknu mijn twijfels mijn man verzint elke keer weer iets zodat hij sommige dingen niet mee hoeft te maken of dat het niet mag enzo. ik moet deze week mijn spiraal gaan verwijderen en vroeg of hij mee ging zoals voorheen afgesproken meneer zegt kei hard nee! dat gaat mij niks aan ik ga echt niet voor ieder wisse wasje naar de arts met je de hele gebeuren door. koop niet te veel spulen voor kind kind groeit ook wel zonder! (het is mijn eerste en zijn derde)dat weet ik zel fook wel ,maar ik heb zoveel dromen over mijn kindje heb zolang gewacht op hem omdat wilde dat de 2 andere kinderen ouder waren (18 + 12) na zolang wachten kan ik me moeiloijk inhouden en niks komen. HELP!!! wat moet ik doen mijn moeder zegt dat ik me niks van moet aantrekken en dat hij wel bijtrekt ,maar ik heb echt twijfels daarover. denk dat ik er echt alleen voor zal gaan staan.
help me begrijpen wat gande is en beslissing te maken. bedankt,
Meomi
help me begrijpen wat gande is en beslissing te maken. bedankt,
Meomi