man weet niet wat hij wil

Hoi Marjan,

Wat een geweldig bericht zeg! ik ben zo blij dat je dat zo zegt het precies zo. idd daden geen wat als en dat soort dingen. wij gaan er idd helemaal op in en zei gewoon relax.
Ze houden er niet van om zelf met gespreks voer te komen,maar als je ermee komt pratenze graag en zijn cummunicatief vaardig prima uitgerust hahaha.. rare wezens
Jammer dat we hier niet live kunnen chatten of iets ,maar de berichten zo zijn ook gaaf.

Ik ben ook beniewd naar vrijdag. Mijn menstruatie is vorige maand uitgebleven ineens vandaag komthet en na de middag was het weer weg hmm ik denk stress. hahaha

Ik laat zeker meer weten als ik meer wet heb mijn pakje Foliumzuur gekocht en die ga ik ook braaf slikken.

Thanx

groetjes,
Meomi

Hoi Marjan,

Wat een geweldig bericht zeg! ik ben zo blij dat je dat zo zegt het precies zo. idd daden geen wat als en dat soort dingen. wij gaan er idd helemaal op in en zei gewoon relax.
Ze houden er niet van om zelf met gespreks voer te komen,maar als je ermee komt pratenze graag en zijn cummunicatief vaardig prima uitgerust hahaha.. rare wezens
Jammer dat we hier niet live kunnen chatten of iets ,maar de berichten zo zijn ook gaaf.

Ik ben ook beniewd naar vrijdag. Mijn menstruatie is vorige maand uitgebleven ineens vandaag komthet en na de middag was het weer weg hmm ik denk stress. hahaha

Ik laat zeker meer weten als ik meer wet heb mijn pakje Foliumzuur gekocht en die ga ik ook braaf slikken.

Thanx

groetjes,
Meomi

hoi,
ben je al bij de arts geweest????
heb jij toevallig hyves???
je kan evt opzoeken op marjan de haas
alleen niks op hyves vermelden,het is heel beperkt wie het weten dat ik bezig ben met 3de kind.
nou ga weer snel aan het werk.
gr marjan

Hoi Marjan,
hmmm een hele klus om jou te vinden op hyves haahaha staan er maar liefst 6 marjan de haas op. haha grappig

Probeer anders om als je op Meomi zoekt heb je er als het goed is 1 en dat ben ik. op de foto heb ik een paars achtige jurk aan met zwart krullend haar.

Bij mij ook niks vermelden aub behalbe mijn man mijn moeder en ik zelf weet niemand dat we van start gaan.

Ben vandaag naar de arts gegaan en hij gaf aan dat ik naar Gyn moet omdat hij de toutjes wel kan zien allen niet bij kan.hmmm Niet echt wat ik n gedachten had ,maar goed komt goed alles gebeurt met een reden. volspanning wachten we op maandag om een afspraak te kunnen maken.

groetjes tot Hyves,
Meomi

Terug
Bovenaan