Man weg......

Lieve Wendy,

Wat een vreselijk verhaal! Ongelooflijk gewoon, dat iemand waarvan je houdt en die je vertrouwt zoiets kan doen. De rillingen lopen echt over mijn rug.
Ik wens je heel veel sterkte in de komende tijd. En houd maar vast aan de gedachte dat er echt weer een tijd komt dat alles beter is! En tot die tijd gewoon heel veel met je kleine mannetje knuffelen, dat is voor jullie allebei goed!

Sterkte, meissie!

Eveline

Ik heb gelukkig hele fijne familie en vrienden die mij steunen. Mijn moeder slaapt zelfs bij mij thuis, omdat ik zo slecht alleen kan zijn. Maar net als ik heeft niemand dit aan zien komen. Krijg nu zo vaak te horen dat mensen ons zagen als het ideale stel...... Hoe heeft iemand zo toneel kunnen spelen?? Ik voel me zo bedrogen!! Ik ga me nu zelfs afvragen of hij soms iemand anders is tegengekomen. Hoe kun je anders 6 weken geleden nog een vakantie boeken en nu helemaal niets meer willen? Als ik dat vraag krijg ik te horen dat hij toen dacht dat het wel beter zou gaan, het tijdelijk niet lekker liep. En nu dan deze actie.....onbegrijpelijk!! En meneer wil alles nu al volwassen gaan oplossen en ik moet niet zoveel vanuit emotie reageren, maar redelijk gaan nadenken. Alsof ik dat nu al kan!!!!!!!!!!!!! Ik wordt verscheurd door verdriet, omdat ik ondankt alles wel van hem houd en zo graag een oplossing had gevonden. En hoewel ik weet dat ik helemaal niet zover vooruit moet kijken, vraag ik me toch af of ik ooit weer gelukkig kan worden. Wie zit er nou te wachten op een vrouw met een kind van een ander?? Maar ik ben pas 26.......
Ik ben blij dat jullie zo meeleven, dat geeft echt steun!!

Liefs Wendy

He gelukkig, je hebt veel steun. Da's fijn. maak je aub niet druk over de toekomst mbt een andere man en zo. Je hebt nu andere dingen aan je hoofd. Dat komt echt wel goed.
Misschien kun je met hem een afspraak maken dat je bijvoorbeeld even een time-out neemt, met daaraan een tijdslimiet wanneer je weer contact hebt, zodat jullie allebei kunnen nadenken. Meestal geeft het meer inzichten als je bijvoorbeeld 2 weken echt uit elkaar bent en geen contact hebt.
In elk geval veel sterkte.
Groetjes Veerle

Heel veel sterkte. Houd je taai. Bedenk maar zo, aan alles komt een einde en ook aan deze ellende...Achter de wolken schijnt de zon...ook al moet je daar soms een hele tijd op wachten...

Heel veel liefs,

Diana

Vorige week zondag is hij ook vertrokken met het idee dat we 3 weken pauze zouden nemen. Dat zou ook absoluut niet het definitieve einde zijn. Afgelopen zaterdag kwam hij echter thuis nog wat spullen halen en wilde hij die kleine zien. Toen vertelde meneer ook maar gelijk dat hij helemaal niet meer verder wil.....Die 3 weken pauze was volgens mij gewoon een smoes om het toen niet gelijk te moeten zeggen.

Terug
Bovenaan