Man wilt eigenlijk echt geen 2de

Wat leuk! Van harte gefeliciteerd met de geboorte van je zoontje! Wat een hart onder de riem voor wie dit ook meemaakt!
Hier vergelijkbare situatie. We hebben met zoonlief een pittige babytijd (slecht slapen en glutenintolerantie) meegemaakt en hij is absoluut nog steeds een gevoelig mannetje met sterke wikskracht. Mijn man roept vanaf het begin dat hij het bij 1 kind wil laten, omdat hij nog steeds zelf erg moe is. Manlief neigt naar Asperger en zoonlief en ik naar ADHD, waar manlief van rust en structuur houdt, zijn zoonlief en ik meer van afwisseling en drukte. 
Ik heb wel 10x voor de zekerheid een morning after pill genomen. 
Op de dag dat ons toen bijna 4jarige zoontje zindelijk werd, kwamen we erachter dat ik 4 weken zwanger was. We waren allebei in shock. Nu 21 weken zwanger van onze dochter en ik ben aan het idee gewend en manlief is blij en trots dat hij een dochter krijgt, hoewel hij nog steeds zijn bedenkingen heeft bij het opnieuw meemaken van de 1e intensieve maanden...ik duim voor een voorspoedige zwangerschap en bevalling en een gezond kindje .  Gelukkig verhuizen we volgend jaar, dan is er genoeg ruimte voor ons 4. 
Ik had me neergelegd bij 'one and done', omdat ik vind dat beide ouders er voor moeten willen gaan. Aan de andere kant voelt het voor mij nu wel meer dat ons gezin met ons dochtertje erbij compleet is.
 
Terug
Bovenaan