mannen in de kost

nou dan behandel je alle mannen wel hetzelfde! mijn vriend zal dat dus nooit doen we zijn nu 5 jaar bij elkaar en ik vertrouw hem de volle 100 %! wat denk je van mannen die gewoon op een kantoor werken die kunnen ook van alles
doen!

quote: coortje reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('22-05-2006 17:33:33'));

nou dan behandel je alle mannen wel hetzelfde! mijn vriend zal dat dus nooit doen we zijn nu 5 jaar bij elkaar en ik vertrouw hem de volle 100 %! wat denk je van mannen die gewoon op een kantoor werken die kunnen ook van alles
doen!

daar heb je helemaal gelijk in, als ze het willen doen ze het toch wel
ik vertrouw mijn ventje voor de volle 1000% we gaan niet voor nix trouwen
hij is vrachtwagen chauffeur maar wel elke dag thuis,
maar een man op kantoor met een secretaresse zie ik eerder reemdgaan  dan iemand die dagen van huis is en zo blij is dat hij zijn vrouw,vriendin weer ziet

nou cootje...

ik ben het helemaal met je eens hoor,want een ander weet niet hoe jou mannetje is,
en jij kent hem dus je weet precies hoe hij is...
ook al gaan ze maar 1 avondje stappen dan kan het nog mis gaan,daar hoefen ze echt niet een heele week voor van huis te zijn...dus van vooroordelen houd ik ook niet!!!

maar het is dus wel moeilijk om op je vruchtbaare dagen te klussen,of vallen die net in het weekend?

xxxtam80

nou we zijn nog nie zo lang bezig vanaf maart dus moet dat nog ff uitzoeken heb gister net van die testen besteld!!! gelukkig is die van mij de laaste tijd wat minder in de kost en wat vaker thuis dus kunnen we ook vaker klussen! om de drie dagen hoorde ik heb je de meeste kans??

ja dan moet je gewoon nog ffkijken hoe cyclus is...
maar om de dag vrijen is wat beter als je het rond je 11de en de 16 ongeveer doet maak je de meeste kans!!!
die testen heb ik ook net vandaag besteld...ben benieuwd...

Terug
Bovenaan