we hebben het nu wel over de mannen die de hele week weg zijn. en dan de 'kans' hebben om vreemd te gaan. maar als je op internet of zelfs teletekst gaat zoeken zijn er genoeg vrouwen die thuis bij de kinderen blijven en die wel zin in een verzetje hebben.
mijn mannetje heeft hele onregelmatige werktijden weet eigelijk nooit precies hoe laat hij klaar is en moet heel vaak overwerken, regelmatig in een hotel slapen en naar het buitenland voor een paar dagen.
vaak is dat heel erg vervelend want het is moeilijk om iets af te spreken met vrienden bijv. en voorhem zou het dus ook heel makkelijk zijn (om het zomaar even te zeggen) en in het begin was het ook echt niet makkelijk. want je moet echt wel vertrouwen hebben.
maar ik vertrouw hem volledig (anders waren we natuurlijk niet meer bij elkaar en niet getrouwd)
ik denk dat voor iemand die niet in zo'n situatie zit het heel moeilijk is om voor te stellen hoe zoiets is.
ik vind dat een relatie samenhangt d.m.v vertrouwen, dat is een van de belangrijkste punten dus als je je partner niet kan vertrouwen wat steld je relatie dan voor?????
en als je iemand voor de volle 1000% vertrouwd is het helemaal niet erg dat ie weg moet want je weet dat er geen rare dingen gebeuren.