Mat Care Zwangerschapstest, wie heeft hier ervaring mee?

In de beschrijving van de Mat Care Zwangerschapstest staat dat je al vanaf 6 dagen voor je NOD kan testen.
Heeft iemand ervaring met deze test?

Groetjes,

Claudia

hoi ,

ja ik heb wel ervaring met de matcare testen. ook die van 6 dagen voor je nod. toen ik niet zwanger was was er ook echt geen steepje te vinden . maar toen ik wel zwanger was heb ik ook echt 6 dagen voor me nod een test gedaan. daar werd ik wel onzeker van omdat er dus op een bepaalde manier een 2e streepje te zien was, alleen als je het mop een bepaalde manier hield zeg maar hahaha. een paar dagen later een matcare test gedaan van 4 dagen voor je nod, hellaas het zelfde rare vage streepje. 2 dage nvoor me nod nog een test van 6 dagen voor me nod en nu al duidelijk een 2e streepje.

Echt ik heb in de 4 maanden dat we er over hebben gedaan ,en dan heb ik nog geluk gehad, heel wat testen versleten en ik heb nooit een 2e streepje gehad totdat ik echt zwanger was. ben nu al weer 22+5 wk zwanger.

succes met testen, wanneer ???

gr. Bambi

Ha Bambi,

Bedankt voor je super snelle reactie!
Rond de 21ste is mn NOD, dus tis weer even spannend.
Maar ik voel mij anders dan anders, wiebelbenen (alsof ik griep ga krijgen), steekjes in mn onderbuik, veel plassen (moeilijk in te schatten, ik drink ook veel) en sinds 2 dagen veel meer honger, naja, trek. Ook is het gevoel sterk aanwezig dat ik ongesteld moet worden en dan denk ik dat ik het voel lopen, je weet wel, als je gezeten hebt en je staat op, zo'n gevoel. Maar niets roods te zien...
Jij succes met je zwangerschap!!

Groetjes,

Claudia

Hallo!

Ik heb op mijn NOD positief getest met matcare. Je kon het streepje redelijk duidelijk zien, maar of het ervoor ook duidelijk zou zijn geweest? Heb echt geen idee?
Nou heel veel succes hoor!

Liefs Yvonne

Ha Yvonne,

Ik heb 2 Mat Care Zwangerschapstest ULTRA via internet besteld, dus die zullen maandag binnen zijn.
Ik probeer keurig te wachten tot mn NOD, over 8 dagen, maar mocht de nieuwsgierigheid niet meer te bedwingen zijn laat ik je weten wat de uitkomst is!

Groetjes,

Claudia

Hallo Claudia,

Spannend zeg! Dan heb je in ieder geval alweer 2 dagen te pakken voordat de testen er zijn! Ik zou wel s morgens testen als ik jou was. Dan is de concentratie HCG het hoogst als je zwanger bent. Hopelijk kun je het nog even uithouden tot aan je nod haha ik weet dat het moeilijk is vond ik ook altijd.

Ik zal voor je duimen hoor!

Liefs Yvonne

Hallo Yvonne,

Bij het bestelling stond voor 17.00 besteld de volgende dag in huis, ik heb zo tegen een uur of zes de bestelling gedaan. Wat denk je, liggen ze vanmorgen in de brievenbus!!
Ik heb ze maar even tactisch weggelegd in mn sokkenlaatje en in de hoop dat ik mn nieuwsgierigheid kan bedwingen tot de 22ste, haha!!

Groetjes,

Claudia

Terug
Bovenaan