Mat Care Zwangerschapstest, wie heeft hier ervaring mee?

Ha Yvonne,

Afgelopen woensdag had ik een rode veeg, daarna, tot nu toe niets mee gezien. Omdat het vandaag inderdaad mn NOD is getest en ja hoor, een prachtig controlestreepje. Het teststreeptje liet het afweten, niet zwanger dus en ook (nog) niet ongi...

Groetjes,

Claudia

Verdorie, bah dat is jammer zeg! Heb ik zelf ook vaak gehad(negatieve testen)  in het begin, was altijd weer een teleurstelling. Was pas in de 12e ronde zwanger. Nou ik hoop dat als je niet zwanger bent je ongi snel doorbreekt zodat je weer nieuwe ronde nieuwe kansen hebt hoor. Succes!

Liefs Yvonne

Klinkt heel stom, maar eindelijk, mn ongi zet door. Ben niet teleurgesteld, op naar de volgende ronde.
Weet je waar ik wel heel even heel erg bang voor was, dat het misschien buitenbaarmoederlijk was, stom hé (of niet)?!

Groetjes,

Claudia

Hallo Claudia, nou gelukkig maar! Nieuwe ronde nieuwe kansen!

Nee vind het niet stom hoor! Die angst heb ik zelf ook wel gehad. Het komt ook dat de symptomen altijd zo beschreven staan dat je er altijd wel iets van hebt vind ik. Ook de zwangerschapskwaaltjes staan beschreven en daar heb je ook altijd wel wat van. Eigen lijk moet je daar niet zoveel op doen, maar ja ik zelf deed het ook wel.

Nou meid veel succes in je nieuwe ronde hoor!

Liefs Yvonne

We gaan weer hard aan de klus de komende weken, wie weet is het dan raak!!
Mn NOD is komende maand op 18 april.
Maar eerst even van die ongi af, sinds dat ik gestopt ben met de pil heb ik het gevoel dat ik veel erger ongi ben!! Vreselijk, haha, ben zo blij dat ik vrouw ben zo blij...
Nog leuke plannen voor vandaag en morgen?

Groetjes,

Claudia

quote: Vol Inspiratie reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('23-03-2008 16:38:31'));

We gaan weer hard aan de klus de komende weken, wie weet is het dan raak!!
Mn NOD is komende maand op 18 april.
Maar eerst even van die ongi af, sinds dat ik gestopt ben met de pil heb ik het gevoel dat ik veel erger ongi ben!! Vreselijk, haha, ben zo blij dat ik vrouw ben zo blij...
Nog leuke plannen voor vandaag en morgen?

Groetjes,

Claudia

Ja goed zo flink klussen!  Ik zal dan ook heel goed voor je gaan duimen hoor!
Haha ja dat is niet fijn he? Die lastige ongi's ook steeds, dat is een voordeel als je zwanger bent! lekker 9 maanden niks.........gauw zwanger worden hoor!
Nee heb zondag lekker weinig gedaan, we zijn bij mijn ouders geweest eitjes eten op 1e paasdag he? haha, ja en gisteren moesten we werken in de zaak. Waren we geopend op 2e paasdag. Was wel lekker druk, dus goede zaken gedaan.
En jij nog iets leuks gedaan?

Liefs Yvonne

1ste paasdag heb ik zo weinig mogelijk gedaan en 2de paasdag was er hier in de omgeving interactief (op de radio en op internet aanwijzingen) eieren zoeken. Jammer genoeg niets gevonden.
's Avonds met vrienden gegourmet, het leek wel kerst!
Nu weer aan het werk, late diensten en aan het eind van de week weer nachtdiensten, kom ik er zondag ochtend weer uit.

Groetjes,

Claudia

Terug
Bovenaan