me vriend wil het niet!!

Hallo chantie,
ik heb vandaag me vriend ingelicht over dat ik zwanger ben opnieuw.hij is er niet blij mee en wil het niet.terwijl ik dit als een tweede kans ziet.hij weet niet wat hij hier mee aan moet zegt die tegen me.ik ben daardoor in de war nu.groetjes s.c.
 
Ha s.c.

Mag ik weten hoe je zwanger bent geworden? Is het een ongelukje dus onoplettendheid of ben je zwanger geworden door anti-conceptie heen???
Ik snap dat (als jullie dachten dat het echt niet kon ivm anti-conceptie) het een schok is voor je vriend. dat hij echt moet wennen. Sommige vrouwen zijn door de pil/condoom heen zwanger geraakt. Dan ben je echt helemaal in de war.
Dan kan ik me de reactie van je vriend wel voorstellen.
Maar als jullie onveilige seks hebben gehad, al dan niet in de vruchtbare periode dan vind ik dat hij de consequenties onder ogen moet zien en niet op deze manier MAG reageren.
Waarom is je vriend er niet blij mee?

Maar hoe dan ook... mijn advies zou zijn... hou het kindje. Ondanks het onverwachte is het wel nieuw leven en elk leven is er niet voor niets en heel erg waardevol. Ook dit kindje is door zijn Schepper gewild. En zeker als je er zelf wel heel blij mee bent.... hij draait wel bij op lange termijn zeker als hij je buik ziet groeien en het kindje voelt trappen of als het straks geboren is... zeker weten.

Sterkte ermee!

xxx
 
Gefeliciteerd meid,

Er is nog nooit een moeder geweest die heeft gezegd heb spijt dat ik het kindje heb genomen.
Als je vriend meent zo te "mogen" reageren weet je al wat voor vlees je in de kuip heb.
Regel alles lekker voor jezelf en het zal niet makkelijk zijn dat zeker niet.
En je komt er echt wel sterkte
 
Gefeliciteerd meid,

Er is nog nooit een moeder geweest die heeft gezegd heb spijt dat ik het kindje heb genomen.
Als je vriend meent zo te "mogen" reageren weet je al wat voor vlees je in de kuip heb.
Regel alles lekker voor jezelf en het zal niet makkelijk zijn dat zeker niet.
En je komt er echt wel sterkte
 
@ mama28

Even voor de duidelijkheid: een kindje neem je niet! Een kindje krijg je! Ook als het onverwachts is of zeer gewenst. het forum 'als het langer duurt', zal zeker niet op deze manier praten over zwanger zijn en zwanger raken!
 
bloempje,, daar zitten we hier niet (forum zwanger zijn is dit!) dus sorry dat ik het zeg maar reageer niet zo heftig!
natuurlijk NEEM JE GEEN KIDS.. (vind ik ook een rare zin)
je krijgt ze en dat geluk mag ik al voor de 4e keer hebben!! moet ik dan nu sorry zeggen omdat ik in 1 keer zwanger ben geraakt al 4 keer?? (mijn vriendin is al 2,5 jaar bezig verschrikkelijk!!!)
maar word dr zoo zat van al die stomme reacties op elkaar!
het mogen mijn hormonen zijn dat ik zo reageer want heb al zoo vaak niet gereageerd omdat ik zoiets had van ik ga niet zo kinderachtig doen maar pff ben dr ff zat van...


meid doen wat jouw gevoel je ingeeft!!! jij draagt dit kindje, ik ben de eerste keer door de pil heen zwanger geraakt en ik wist meteen dit kindje krijgt een goed leven!! mijn vriend was er ook erg blij mee dat was mijn geluk!
ik hoop dat hij bijdraait en dat het even een schok voor hem was.. geef hem even de tijd misschien draait hij wel bij!
succes meis....

liefs
 
Meid, wat vervelend dat je vriend zo heeft gereageerd!! Ik hoop voor je dat hij bijdraait want ik meen te lezen uit je bericht dat je zwangerschap voor jou wel erg gewenst is.
Ik wens je heel veel succes met het maken van je keuzes!!

@ Bloempje27: Heb jij last van je hormonen?
Ik vind echt dat je raar en overtrokken reageert.
 
De een is per ongeluk zwanger waar de ander er 11 jaar over doet wat nog eindigt in een miskraam...
Dat is de natuur.
De een heeft een rot zwangerschap de ander heeft nergens last van.
En zo kunnen we blijven doorgaan.

Feit is dat hier iemand ongelukkig is over de reactie van vriendlief over de zwangerschap.
Genomen=laten komen.
Als iemand dat niet snapt is dat een beetje jammer.
Nogmaals wens de topic opener het beste.
En er zijn zoveel alleenstaande moeders en die doen het zeker niet minder als stellen.
 
Terug
Bovenaan