me vriend wil het niet!!

Bloempje27:
Je reacties vielen wel mee hoor.
Wat je schrijft sta ik ook helemaal achter.
Laten we het op de hormonen houden ;)

En wat betreft vlaardingen:
Praat met je kerel. En geef hem even de tijd om eraan te wennen. Misschien heeft hij meer tijd nodig enne maakt hij idd zorgen om de situatie.

Fijne pasen allen :)
x
 
Ik denk dat we hier niet moeten discussieren over nemen of krijgen, maar antwoord geven op de vraag die is gesteld.
Wat ik me heel erg afvraag is, vlaardingen zegt: ik zie het als een tweede kans. Is je vorige zwangerschap niet goed afgelopen of zat je relatie in een dip en denk je dat een kind het zal verbeteren? Want als dat laatste het geval is, kan ik je bijna 100% verzekeren dat je op de lange termijn toch een probleem in je relatie blijft houden. Ook is de manier van zwanger worden belangrijk naar je vriend toe. Hij heeft ook recht op inspraak.
 
Ik lees net op de volgende pagina dat je een miskraam hebt gehad, dus vergeet mijn verhaal over relatieproblemen aub. Misschien is je vriend erg geschrokken de vorige keer van je miskraam en is hij bang dat het nu weer gebeurt, bang om blij te zijn? Ik denk dat samen goed praten zeker zal helpen en ook de tijd nemen voor elkaar.
 
misschien raar maar niemand reageert op: ik zie het als een 2e kans...

Zie je het als 2e kans voor je relatie of omdat een eerdere zwangerschap mis ging?

hoe is je relatie? goed en je wilt kinderen maar het ging lastiger dan verwacht of met scheuren en hij wil geen kids of twijfelt erover?

Jij hebt je gericht op kinderen krijgen en wil dit heel graag, maar hoe ziet hij het? praat er verder over. beslis voor jullie samen of jullie samen toekomst hebben met kindje of zonder. beslis of je het kindje wil met of zonder hem.

jij zegt dat jij hier van in de war raakt, hij is dat duidelijk ook. geef elkaar ruimte om aan het idee te wennen en praat daarna met elkaar. maar wel op tijd zodat je nog elke keuze letterlijk hebt.

Heel veel sterkte ermee

maar ik denk wel dat hier te weinig bekend is over jullie 2 om te zeggen dat hij wel bijdraait. er kan zoveel gebeuren
 
Ehm...mommy3 dat misgaan ging mijns insziens niet over deze zwangerschap maar over de vorige!

@sc Ik hoop dat het idd zo is dat je vriend bang is dat het misschien wéér misgaat en niet blij durft te zijn.
Aan de andere kant als dat niet zo is vind ik het wel erg naief van hem...als je bezig bent zwanger te worden en het gaat mis, helaas erg genoeg, en je komt er dan achter dat je het eigenlijk helemaal niet wilt? Tja sorry maar daar hebben ze hier in de Achterhoek maar 1 zin voor; "Dan had je het spul in de bokse (=broek) moeten houwen."

Succes met praten want dat is de enige mogelijkheid denk ik!

 
Terug
Bovenaan