me vriend wil het niet!!

De een is per ongeluk zwanger waar de ander er 11 jaar over doet wat nog eindigt in een miskraam...
Dat is de natuur.
De een heeft een rot zwangerschap de ander heeft nergens last van.
En zo kunnen we blijven doorgaan.

Feit is dat hier iemand ongelukkig is over de reactie van vriendlief over de zwangerschap.
Genomen=laten komen.
Als iemand dat niet snapt is dat een beetje jammer.
Nogmaals wens de topic opener het beste.
En er zijn zoveel alleenstaande moeders en die doen het zeker niet minder als stellen.
 
Meid heel veel sterkte!! Ik hoop dat jullie er samen uitkomen! Dat je vriend bij gaat draaien! Het enige wat ik kan zeggen probeer erover te praten!! Heel veel sterkte!

Wat betreft de rest van de dames, ik snap je bloempje! Al begrijp ik ook wel dat de andere dames het zo bedoeld hebben kindje nemen= kindje laten komen. Maar door het geloof in de Schepper kan je alleen maar beamen dat je het kindje hebt ontvangen uit Zijn Hand!
 
Dat is niet leuk om te horen natuurlijk!

Ik vraag me inderdaad ook af.... was het per ongeluk? Was het gepland? En krabbelt je vriend nou in een keer terug? Waarom wil hij het niet.... heeft hij er duidelijke redenen voor?


@ dames: Kinderen neem je niet, maar in de meeste gevallen kies je er wel voor. Of je er een (of meerdere) krijgt bepaal je zelf inderdaad niet altijd....

Het is zuur als je er lang over moet doen... believe me, ik maak het van dichtbij mee met mijn zus....

Weet je dat ik me bijna schuldig voelde omdat ik wel direct zwanger werd?

HOE STOM IS DAT DAN!
 
Heppy0001

dat bedoel ik dus ook, waarom moeten wij ons schuldig voelen als we hier op het forum zwanger zijn schrijven!
mogen we dan ook niet klagen over pijntjes, klachtjes enz... omdat een ander wel graag een kindje wil en het niet kan!
dat bestaat gewoon niet... natuurlijk wens je iedereen een gezond kindje toe!! dat maak jij dus ook van dichtbij mee!!
het is verschrikkelijk! ik wist niet eens hoe ik het mijn vriendin moest vertellen.. pff...
ik hoop dat je zus snel een kindje mag krijgen!

en S.c vlaardingen.. ben ook wel benieuwd hoe hij er nu over denkt en waarom hij er zo over dacht!

liefs
 
O, o.... ik zie dat mijn reactie wel heel veel los heeft gemaakt. Was ook niet de bedoeling natuurlijk! Sorry als ik iemand gekwetst heb.

Maar dit moet me toch van het hart! Over stomme reacties: ik denk dat er naar mij toe ook niet netjes is gereageerd. Dus als je niet van vervelende reacties houdt, geef ze zelf dan ook niet!

Je mag inderdaad echt blij zijn en vooral niet schuldig voelen als je gelijk zwanger raakt, maar ik vind gewoon dat men er tegenwoordig te gecontroleerd over denkt. We houden het wel/niet... we maken een kindje... niet dat iedereen zo denkt, maar ik vind gewoon dat we voorzichtig moeten omgaan met nieuw leven en het niet als vanzelfsprekend mogen zien, maar als een wonder... want dat is het. En laten we WEL rekening houden met de mensen van het andere forum... ook zij lezen hier mee hoor!

Voor de rest hou ik me buiten deze discussie... het beste allemaal en nogmaals sorry aan degenen die ik gekwetst heb! Het was niet zo bedoeld, misschien dat ik mijn woorden anders had moeten formuleren!
 
@ Mommy3: Thnx... Het is gewoon moeilijk voor haar dat iedereen zomaar zwanger word, en zij niet... Ik begrijp haar ook volkomen. Maar het gaat te ver als je goed nieuws niet weet te brengen of je zelfs schuldig gaat voelen! Ik gun ook iedereeneen gezond kindje toe! Nu na 16 weken is mijn zus eindelijk bijgedraaid! :D Heeft wel lang geduurd!


SC Vlaardingen.... ?
 
@ Mommy3: Thnx... Het is gewoon moeilijk voor haar dat iedereen zomaar zwanger word, en zij niet... Ik begrijp haar ook volkomen. Maar het gaat te ver als je goed nieuws niet weet te brengen of je zelfs schuldig gaat voelen! Ik gun ook iedereeneen gezond kindje toe! Nu na 16 weken is mijn zus eindelijk bijgedraaid! :D Heeft wel lang geduurd!


SC Vlaardingen.... ?
 
Goedemorgen allemaal,
Over heftig gesproken mama28!

Alle situaties zijn weer anders maar volgens mij kun je dat ook op een normalere manier formuleren!

@vlaardingen: misschien is het ook een reactie van je vriend omdat hij zich zorgen maakt (kortom we kunnen niet in zijn hoofd kijken wat er in hem omgaat).
Praat met hem erover, maar ben blij dat jij er in iedergeval wel blij mee bent!

succes!

groetjes Marian
 
Terug
Bovenaan