meer dan 8 ronden bezig, Saskia en de rest deel 2

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden. Ik geloof dat ons topic afgesloten is, dus ik heb maar een deel 2 geopend.
Ik kan ons in ieder geval nergens meer terugvinden.

M'n ovutesten worden eindellijk weer positief! Maar nog niet zo donker als het controlestreepje, dus nog even geduld denk ik.

Verder kan ik dus jullie verhalen niet meer lezen, dus sorry als ik iets heb gemist!!

Groetjes Haily

Hé Haily, geeft niets hoor :) er moest over een paar berichten toch een nieuw topic geopend worden en nu hoeven we niet na te denken over een nieuwe naam :).
Ik weet niet of we de andere nu helemaal niet meer gebruiken, maar ik zal zo direct even hier de NOD lijst plaatsen en de rest zal dan vanzelf wel volgen, hoop ik!! Net zo handig!

Goed dat je door bent gegaan met je testen. Hij wordt vanzelf donkerder! De eerste keer dat je de testen gebruikt is het toch even spannend, vond ik ook. Hoe vind je het nu dat je ze gebruikt hebt?

Sassie: ik ben nu even kwijt, heb je komend weekend je ei of heb je 'm nu dit weekend gehad??

De rest van de dames: welkom terug!!

Bijgaand de NOD lijst:
2 februari Natalie 25 jaar,ZWANGER!! uitgerekend???

12 februari
13 februari Evelien, ronde 15, eerste kindje
14 februari
15 februari
16 februari
17 februari
18 februari
19 februari
20 februari
21 februari CIZ 1e kindje ronde 9
22 februari
23 februari
24 februari
25 februari
26 februari  Bo 25 jaar, ronde 11, 1e kindje, Esk, 31 jaar, ronde 7, 1e kindje
27 februari
28 februari
29 februari
1 maart
2 maart Haily, ronde 11 1e kindje
3 maart
4 maart
5 maart EstherBelgie, 30jr, Ronde 12, 2e kindje
6 maart
7 maart
8 maart
9 maart
10 maart
11 maart
12 maart Wietske, 37 jr, 8e ronde, 1e kindje

heeeeej..

de prijsvraag voor een leuke nieuwe naam loopt gewoon nog even door, anders staat alleen mijn naam erop!

Esk: mijn ei is vandaag of morgen ofzo denk ik. Heb niet getest en mn lichaam geeft niet echt een duidelijk teken dat het zover is. Heb wel meer zin om te vrijen enzo, dus das meestal wel een teken dat ie eraan zit te komen, maar ja we hebben het op het moment ook heerlijk supergezellig samen, dat doet ook een hoop haha.

Haily.. fijn dat ze donkerder worden! Wel vast klussen hoor, bij mij werd ie ook net niet zo donker als het controlestreepje!   we lopen lekker gelijk op.. kunnen we straks weer fijn samen zenuwpezen haha. Was het eigenlijk niet van plan deze maand!!

Hoeis het met jullie zenuwen en gemoedstoestand?? ik ben superrustig en er nauwelijks mee bezig... heb zoveel andere dingen op het moment.. heerlijk! endat weer doet ook veel goed trouwens! meer fut voor alles, opgewekter, geweldig!

Hebben jullie trouwens de hele oorlog hier nog meegekregen.. man man wat een vertoning...   je zou je schamen dat je op jg zit...
maar ja...

he meiden, tot gauw. het is weer lekker gezellig hier!!

esk: hoe is het trouwens met de auto? issie al gemaakt?

oja... had op het andere topic nog gevraagd wat jullie zouden doen mbt mn nieuwe nod, zou ik mn normale lengte aanhouden of die drie dagen overtijd van de vorige keer erbij rekenen??
niet echt heel belangrijk ofzo, maar ben even benieuwd hoe jullie dat eigenlijk doen.

Oh, over je vraag heb ik ff heengelezen, ik zit dit ook te doen onder m'n werk, hartstikke fout natuurlijk (maar wel gezellig). Ik denk dat ik zou rekenen met die drie dagen erbij. Want dan zit je hoe dan ook aan de ruim goede kant voor een positieve test!!
Stel je zat eerst dus op je "oude" en je rekent daarmee, dan heb je dus wel drie dagen eerder je NOD, als het raak is en je lijf is toch uitgegaan van de "nieuwe" cyclus, dan zou het dus kunnen dat je niet positief test, terwijl je het wel bent. En als je uitgaat van de "nieuwe" cyclus moet je wel 3 dagen langer wachten, maar begint je onzekerheid over wel of niet raak waarschijnlijk ook later. Als je het nog kan volgen, is ingewikkeld gedoe, maar je snapt me wel.

Met de auto is het nu weer goed, met onze spaarrekening wat minder. Uiteindelijk bijna 1650 euro uitgegeven! Alsof het niets is! Maar ja, je moet wat als je wilt blijven rijden. We hebben ons weekend er niet door laten bederven, gelukkig. Hoewel manlief donderdagavond niet te genieten was... maar wel begrijpelijk natuurlijk. Was zelf ook niet de vrolijkste thuis.

O ja, vond het ook een gedoe hier op het forum.  Soms mist dit forum wel een goede moderator die dit soort dingen in de gaten houdt. Ik snap soms toch niet waarom er voor deze forumopzet is gekozen, zo'n "ander" soort forum (waar je je boodschap kunt lezen terwijl je 'm maakt en waar je ook terug kunt lezen terwijl je aan het typen bent) is veel makkelijker en kan je dus ook veel makkelijker op slot gooien als het uit de hand loopt. Ongeacht wie er gelijk zou hebben of niet. Nou ja, het lijkt nu weer rustig te zijn, hoewel er nog wel onrust is in diverse topics. Laten wij vooral gezellig verder kletsen!

Hee meiden,

Kijk eens aan een nieuw topic!

Sas ik zou als ik jou was ook gewoon je langste cyclu aanhouden, doe ik zelf ook altijd, anders zit je straks extra lang in spanning.

Esk wat balen van zo'n dure reparatie, maarja je moet idd toch een auto hebben.

Haily mooi zo een tweede streepje, dus....  is je ei nou later als je dacht?

Wietske welkom!

Nou ik heb nog steeds het idee dat het niet raak is, ook denk om mezelf te beschermen tegen de teleurstellin. Voel me ook echt niet anders als andere maanden helaas. Heb nog steeds wel wat hoop hoor, maar wel steeds minder. Na ja we zullen zien het weekend!

Xx bo

Ha Bo,
De spanning loopt hier ook op hoor. Ik denk ook dat het deze maand wederom niets is, maar tot DE dag ga ik me daar niet aan storen. Dat is in ieder geval het voornemen... en we zijn gewoon lekker tegelijk zwanger deze maand!! Dat zou wel leuk zijn, zijn we tegelijk uitgerekend :)

Sas, laten we op dit forum verder kletsen. Ik post ook nog wel op Jereno (vind ik persoonlijk een handig forum), maar hier is het gezelliger omdat we hier met veel meer zijn :). Tenzij alle dames van hier zich dáár ook aanmelden :), maar dat zal wel niet, dus hier is prima.

Haily, hoe staat het nu met je testen? Ben zeer benieuwd!

Staartjager: waar zit jij nou in je cyclus? Ben het even kwijt.

Heeft iedereen dit nieuwe topic weer gevonden???

Marjan: ben je de tegenvaller weer te boven? Je ei is nu weer geweest dacht ik, dus je zit weer op het bankje?

Ciz, nog een paar daagjes voor de HA, hoe voel je je?

Wietske, heb je nu ook een afspraak gemaakt? Of wacht je toch nog even af? Ben gewoon benieuwd wat jullie besloten hebben.

Voor iedereen die ik nog vergeten ben (de groep is best groot om alles zonder teruglezen te kunnen onthouden): hoe gaat het met jullie?

Groetjes, Esk

Terug
Bovenaan