meer dan 8 ronden bezig, Saskia en de rest deel 2

Nodlijst:
februari Natalie 25 jaar,ZWANGER!! uitgerekend???

19 februari
20 februari
21 februari CIZ 1e kindje ronde 9
22 februari
23 februari
24 februari
25 februari
26 februari  Bo 25 jaar, ronde 11, 1e kindje, Esk, 31 jaar, ronde 7, 1e kindje
27 februari
28 februari
29 februari
1 maart
2 maart Haily, ronde 11 1e kindje
3 maart
4 maart Saskia 24 jaar, ronde 11, 1e kindje
5 maart EstherBelgie, 30jr, Ronde 12, 2e kindje
6 maart
7 maart
8 maart
9 maart
10 maart
11 maart
12 maart Wietske, 37 jr, 8e ronde, 1e kindje

heej meiden, goeiemorgen...

esk, ooooow wat een hoop geld zeg.. echt rotgeld!! nou ja.. je bent weer mobiel in ieder geval..
Spanning stijgt langzaam begrijp ik... ooow wat zou het geweldig zijn he!!
Even voor de anderen, esk en ik kennen elkaar ook van een ander forum, daar begonnen we ongeveer met 20 meiden die graag zwanger wilden worden en we zijn nu soort nog saampjes over.. is dat niet erg!!!
Oja esk, als je het lastig vind dat je niet terug kunt lezen, als je voordat je gaat reageren op control N drukt, krijg je een tweede scherpmje van het forum zodat je wel terug kunt lezen.   (misschien wist je het al, maar anders is het erg handig)

Bo: de duimen draaien overuren! En de hoop niet opgeven hoor, je hebt de zekerheid van een mooi ei en goed zaad en je hebt op het goede moment geklust.. kan me je gevoel wel voorstellen, het is al die maanden misgeweest, waarom zou het nu opeens wel raak zijn? en tegelijkertijd een beschermingsreactie ja.. want oh wat kan het soms toch zeer doen... Het is je gegund meid!!!!
wanneer moetje weer naar de gyn??

Ik heb denk ik gisterenmiddag mn ei gehad. Ik zat met mn schoonmoeder een bakkie te doen bij de intratuin toen ik opeens steken aan de linkerkant kreeg, langs de binnenkant van mn heup, een scherpe branderige pijn, deed echt zeer!
weet natuurlijk niet zeker of het zo was, maar het zou kunnen! Nou we hadden zondag nog gevreeen en gistermiddag toen manlief thuiskwam ook nog een keer.. dus als het zo was dan hebben we er alles aan gedaan..!

Nou ik ga nog even genieten van mn laatste vrije dagje, hierna moet ik er weer zes werken.. de allerlaatste zes op mn huidige werkplek!

dag meiden!

document.write(friendlyDateTimeFromStr(''));Nodlijst:
februari Natalie 25 jaar,ZWANGER!! uitgerekend???

19 februari
20 februari
21 februari CIZ 1e kindje ronde 9
22 februari
23 februari
24 februari
25 februari
26 februari  Bo 25 jaar, ronde 11, 1e kindje, Esk, 31 jaar, ronde 7, 1e kindje
27 februari
28 februari
29 februari
1 maart Staartjager 27 jaar, ronde 9, 1e kindje
2 maart Haily, ronde 11 1e kindje
3 maart
4 maart Saskia 24 jaar, ronde 11, 1e kindje
5 maart EstherBelgie, 30jr, Ronde 12, 2e kindje
6 maart
7 maart
8 maart
9 maart
10 maart
11 maart
12 maart Wietske, 37 jr, 8e ronde, 1e kindje

Zo, m ´n eisprong gehad, ik kan weer op de NOD-lijst. Sas, wat maf dat je misschien opeens je ei voelt! Nooit eerder gehad? Ik merk het wel duidelijk, ik heb een hele dag een beetje ongi-pijn. Hoewel ik deze cyclus ook opeens gespannen borsten had de dag ervoor. Elke cyclus lijkt weer anders, en als ik terug denk heb ik zeker in het begin een paar rondes ook geen ovulatiepijn gehad.
Maar goed dat je even een maandje pauze inlast en gewoon vrijt als je zin hebt.

Esk en Haily, jullie kiezen allebei een andere strategie. Of hoop tot het tegendeel bewezen is, of nuchter tot het tegendeel bewezen is. Ik duim voor jullie allebei.

En Ciz, jij zit bijna aan je NOD, spannend!

Ik spring zo op de fiets om boodschappen te doen... want ik ben geloof ik de enige hier zonder auto! Wel een rijbewijs hoor, maar het station is op tien minuten lopen afstand en ik heb eigenlijk het geld voor een auto er niet voor over.

Groetjes, Staartjager

Ha Meiden!
Iedereen is hier verder gegaan, zie ik. Deel 2 is dus officieel geworden! Nieuwe ronde, nieuwe kansen dus! Binnen dit topic moet het er toch van komen, he!

Nou vandaag toch echt m'n "ei gevonden'! een   streep die zelfs donkerder was dan de controlestreep. Maar omdat we een beetje 'klusmoe' waren, moeten we vanavond echt aan de slag, want anders is de kans echt nul. Helaas is die vent mij op pad tot in de later uurtjes....Ik zie toch ook een nadeel aan die ovu-testen! Haha. Nu moet het wel, anders waren de testen ook voor niks!  En morgen dienst dus de hele dag en nacht van huis...

Bo en Ciz zijn weer de eerste voor de NOD  zie ik. heel veel  succes! Ik duim mee

Saskia en Staartdrager dus ook weer hun ei gehad. Dan vallen we leuk ongeveer  samen!
Ik dacht dat vrouwen meestal rond volle maan ongi werden, maar daar klopt dus niks van als ik onze groep  zo zie. Een fabel dus.

Nou ik ga eens bedenken hoe ik m'n mannetje deze keer weer moet verleiden.
Groetjes Haily

Volgens mij is het wel zo dat vrouwen die samenleven (bijvoorbeeld in een woongroep of zussen en zo) wel vaak rond dezelfde tijd hun NOD hebben. Dat schijnt onderzocht te zijn en bewezen. Is op zich ook wel raar. Ze hebben ooit een groep vrouwen een tijdlang bij elkaar gezet die een verschillende NOD hadden (wie zou zoiets willen?) en uiteindelijk hadden al die vrouwen min of meer dezelfde NOD.

Grappig he?

Groetjes, Esk

heeeej

hoe is het met de meiden die bijna hun nod hebben??

Haily.. hup kaarsjes aan, leuk setje aan... zo moeilijk zijn die mannen niet te verleiden!! haha! fijn dat je je ei gevonden hebt!

Ik heb dat ook weleens gehoord, van die vrouwen die met elkaar leven. o ja enne,, ik heb juist meestal mn ei met volle maan!

groetjes!

Heeeee Meiden,

Ja ja ik ben er weer!!!
Oooh wat ben ik blij, om eerlijk te zijn heb ik jullie echt gemist!
Ik kon gewoon nergens ff lekker lezen of reageren.
Was steeds zo benieuwd. En om het bij mijn ouders te doen, dat voelde niet goed.

Bo en Esk, bijna NOD!!!!
Spannend hè?
Inderdaad je beschermt jezelf door te zeggen dat het toch niet raak is, maar dat stemmetje in je achterhoofd zegt er dan meteen achteraan> Misschien ook wel!!!
Ik blijf toch nog elke keer die hoop houden.
Maar ja, waarom nu inderdaad wel ineens!
We gaan ervoor en we blijven duimen! toi toi toi

Mijn NOD heb ik een dag te vroeg gepland, foutje!
Ik was alles nog eens aan het checken, maar het klopte niet,
Bij mij zijn de RD's alweer onderweg.
Ik had alweer wat donkerrood bloed verloren, en dat is bij mij nog elke keer het teken dat het mis is.
Ik had ook niet echt gebruik kunnen maken van mijn vruchtbare dagen, helaas.
Maar woensdag naar de huisarts, ben erg blij dat die afspraak staat.

Wat ik me ook realiseerde is dat het deze maand of volgende maand wel raak moet zijn, wil je nog een kindje in 2008 krijgen. Ik had zo gehoopt dat 2008 ons jaar zou zijn, maar je blijft elke keer je grenzen verleggen. Herkennen jullie dat??
Nou maar hopen dat we in 2008 zwanger raken, hoezo pessimistisch!!!!!!

Sassie , je hebt weer goed geklust?
Ja Haily, je moet soms wat uit de kast trekken om er nog wat spannends van te maken, hahaha. Valt niet altijd mee.

Nou ik ben er weer elke dag, of zo??
Tot snel meiden, en hou je taai!!!!

Ciz xxx

ps. Staartjager, ik ben ook een echte fietser! We hebben maar 1 auto, omdat ik in het dorp werk waar ik woon. Gaat altijd prima. Scheelt toch ook weer een dagje sporten

Ha Ciz, leuk dat je er bent en balen dat het deze maand weer fout dreigt te gaan :-(.   Maar toch ook fijn dat je weet dat je er nu echt wat aan gaat doen (bij de HA).

Bo, trek je het nog? Wat duren een paar dagen toch lang, vind je niet?

Haily, was het gister nog gelukt met je ei ;-) ?

Sassie, hoe staat het bij ervoor?

Hier is het redelijk spannend aan het worden. Ik ben er eigenlijk ook veel te veel mee bezig. Dat weet ik ook wel, maar ik vind het moeilijk om aan andere dingen te denken. Ik probeer het forummen tot een minimum te beperken maar slaag daar volledig niet in.

Gelukkig heb ik het nu weer redelijk druk op m'n werk (hoewel wel saai werk), dus dat leidt wel een beetje de aandacht af. 's avonds heb ik er geen moeite mee om er niet bij stil te staan, dus dat is wel fijn. Ik slaap de laatste dagen ook als een blok. Het licht gaat finaal uit als ik naar bed ga en ik wordt 's ochtends ook moeilijk wakker. Ik heb gewoon weer zo'n slaapperiode (jaarlijks terugkerend). Vanochtend was ik helemaal duizelig.
Dit weekend hebben we ook leuke dingen gepland (dus leuke afleiding). We willen een mooie lange wandeling gaan maken. Weten nog niet waar, maar wel dat! De zon gaat ook lekker schijnen dus we willen er optimaal van genieten.
Ik ben ook toe aan rust en ontspanning. Zou heel graag een weekend weg willen, maar moet dan nog wel een leuke bestemming hebben. Gelukkig woont de familie van mijn man in Limburg, dus misschien kunnen we daar dit weekend gewoon een dagje heen gaan.
Nou, het was weer een heel verhaal. Tot gauw en alle dames succes!

Groetjes, Esk

Terug
Bovenaan