meer dan 8 ronden bezig, Saskia en de rest deel 2

Halle meiden,

Nou m'n ei  is weer geweest. de dag van de  pos test hebben we er gebruik van  kunnen maken, maar de dag erna (gister) zal dus m'n ei wel geweest zijn.  Maar vanwege m'n werk ben ik pas vanochtend weer thuis gekomen, dus op deze manier lukt het nooit de dag zelf!
Ik dacht alleen al wel eerder wat te voelen knappen, maar dat zal wel de hoop zijn geweest!

Ciz, toch weer vervelend, he, die RD. Ook al wist je dat ze eraan kwamen.. Succes bij de HA. Da's inderdaad dan wel weer prettig, dat er wat meer dudielijkheid kan komen.

Esk, een ontspannen weekendje is altijd lekker, toch. Vervelend dat je elk jaar zo'n slaapperiode hebt. altijd in het voorjaar? Geniet van het geplande weekend!

Bo, Esk en CIZ succes, he op de wachtbank!

Nou ik ga vandaag stucen!
Groetjes Haily

Hoi haily

Gelukkig hoef je ook niet op de dag te klussen hoor. de maand dat ik zwanger raakte waren mijn man en ik tegen de tijd dat mij ei kwam (twee dagen later dan verwacht) helemaal klusmoe. We hebben die dag dan ook niet geklust en de dag daarvoor ook niet. Een dag later weer wel en je kent het resultaat. Ik las pas op een ander forum iemand die ook al wat langer bezig was geweest en die deze maand maar 1 keer had "geklust". En wat denk je, juist deze maand was het raak. Het kan raar lopen in een menselijk lichaam.

Ik ben nog steeds hard aan het duimen voor jullie hoor. En ik herken nog steeds veel in julie verhalen hoor omdat ik er zelf toch ook tussen heb gezeten. Ik vind het voor jullie alleen zo rot om telkens mijn verhalen te lezen, vandaar, dat vond ik ook erg confronterend. Maar ik volg jullie misschien nog wel beter dan het zwanger zijn forum.

Groetjes Natalie

jaa weer lekker veel geschreven! gezellig hoorrrr!

Ciz... Nee he..het eerste bloed alweer gesignaleerd?! Wat een tegenvaller!!! ook al heb je je klusmomenten niet goed kunnen benutten, de hoop blijft, en wat zou het geweldig zijn geweest als je zwanger was voordat je naar de ha zou moeten!!! Ik haat dit moment altijd het meest. Dat je eigenlijk al weet dat je ongesteld wordt, maar dat  het er nog niet is.. vreselijk..
gelukkig staat de afspraak, dan heb je weer het gevoel dat je de boel toch een beetje onder controle hebt.. sterkte meid!!!

Haily.... ja zoals natalie zegt, 1 keer kan genoeg zijn! Balen wel hoor met die onregelmatige werktijden.. dat zorgt er soms voor dat je ook zo moe bent dat je geeneens zin meer kan maken.. en zo mis je je ei... maar jij bent keurig op tijd geweest!
nu maar wachten en duimen en wachten en duimen en wachten en duimen.... en stucen natuurlijk haha succes ermee!

Esk... Heerlijk eropuit van het weekend.. ! lekker doen. leidt meteen de boel weer een beetje af.. moeilijk he, om er dan niet zoveel mee bezig te zijn.   Nog een heel klein weekje wachten... succes!!

Bo hoe is het met jou dan??? ik denk aan je hoor!

Hier alles rustig. we zien wel deze maand. Zodra mn nod nadert zal de spanning wel weer oplopen, maar op het moment is het allemaal best, we zien wel...
Moet helaas de nacht in dit weekend.. bah, heb drie weekenden vrij gehad en dat was toch zooooo lekker!! haha. Nog dit is mn laatste dat ik moet werken, dus dat is een lekker vooruitzicht!

doeiiii

Hallo dames, hoe staan de zaken ?

Hier kijk ik de tijd vooruit, maar het helpt niet echt. Het blijft toch iedere maand weer spannend. Komend weekend gaan we helaas geen nachtje weg, maar mijn man heeft wel beloofd dat we leuke wandelingen gaan maken, dus dan vind ik het ook wel ok. Er staat in ieder geval de komende maanden een weekend naar Geneve op de rol en mijn man zit binnenkort ook ergens in Nederland in een hotel voor z'n werk en ik heb beloofd dat ik 'm dan ook op kom zoeken ;-), dus nachtjes genoeg in het vooruitzicht.

Ik heb het vermoeden dat het deze maand niet raak is. Nou is het nog wat vroeg om het zeker te weten, maar ik voel me niet anders.  Wel had ik gister weer een "bui" (ja echt, een jankbui die maandelijks zo'n beetje een week voor NOD zich aandient. Ik weet echt niet hoe ik die moet voorkomen, maar het is vreselijk) en dat is toch ook niet echt een goed teken. Hebben jullie dat ook of ben ik weer de enige met zo'n raar emotioneel gedoe... het lijkt ook alleen maar erger te worden...

Toch blijf ik de moed er in houden tot dinsdag... en anders vol goede moed weer op naar de volgende ronde. Ik heb er wel echt vertrouwen in dat het bij ons wel goed gaat komen een keer.

Ciz, hoe voel je je nu? Zijn de RD's helemaal op komen dagen, of is het bij een beetje gebleven? Duurt toch nog best lang tot woensdag, denk ik.

Sassie, succes dit weekend met je dienst. Is zondag ook echt je laatste dag bij deze baan of moet je maandag nog een keertje? Ik weet dat het niet zo lang geleden nog een dag of zes was, maar weet niet precies op welke dag je dat schreef...

Groetjes, Esk

ha die esk,
je bent niet de enige hoor met gekke buien rondom nod.. Het kan bij mij alle kanten op, chagrijnig (nu vreselijk veel last van.. om het minste geringste kan ik gruwelijk reageren haha sorry lieve man...) huilbuien... hyperactief.. het kan allemaal! Geef de moed maar op om ze voor te zijn, ze komen toch wel haha.. hormonen!!!

Ik ben voor je aan het duimen hoor.. ik hoop dat je gevoel ongelijk heeft!!

Ik moet nog vier nachten nu   en dan is het klaar, dus dindsagochtend. Heb nu 1 extra nachtje ivm personeelsgebrek, krijgen wel lekker wat extrra;s deze maand..

en dan de rest van de week vrij en dan de derde bij mn nieuwe job beginnen!

succes esk!!! hou vol!

Hoi meiden

He, Ciz, vervelend voor je, ik had eigenlijk gehoopt dat je daardat je het op vakantie lekkeer los had gelaten je een leuke verrassing thuis zou krijgen. Daarom heb ik ook goede hoop voor jou Sas, je hoort zoveel verhalen van stelletjes waar bij het maar niet lukt en dat als ze alle ovutesten e.d. het raam uitgooien en even een maandje voor zichzelf kiezen het juist raak is.

Esk, ik herken het wel een beetje wat je zegt, maar maf genoeg had ik daar meer last van toen ik nog aan de pil was. Toen had ik de avond voor ik ongesteld was ook vreselijke buien, ik heb het zelfs een keer bijna uitgemaakt. Ook een keer in tranen uit gebarsten omdat iemand jus op m ´n eten had gedaan. Gelukkig is dat nu wat minder. Overigens hielp het bij mij om een paar dagen daarvoor elke dag een banaan te eten, daar zit veel vitamine B6 in en dat schijnt te helpen.
Trouwens, moe zijn en duizelig zijn, dat zou natuurlijk wat leuks kunnen betekenen.

Ik ben zelf ook moe, en voel me niet zo lekker, net of ik een griepje ga krijgen. Maar ik heb veel gewerkt deze week, en moet dit weekend ook weer , dus daar zal het wel van komen.

Nou groetjes iedereen, Staartjager

Heej staartjager

heb ik zelf uiteraard ook al bedacht, dat van er niet mee bezig zijn, verhoogde zwangerkans.. hahah dus dan werkt het waarschijnlijk al niet meer!! hahah.
maar goed we wachten het maar af!

Naar dat je zo moe bent.. lekker rustig aan doen van het weekend dan he!
en maar heel hard hopen dat het nietvan een groepje of  van je werk komt

groetjes!

Terug
Bovenaan