Meer dan een week overtijd, negatieve test.

<p>Hey meiden, </p><p>Hierbij mijn verhaal. Ik heb normaal een cyclus van 30 dagen, de laatste keer 19 januari was het 32. Nu ben ik 8 dagen overtijd ik zit op cyclus van 39 vandaag. Ik heb zondag getest ik zag een heel dun lijntje maar ik dacht het zal wel aan mij liggen dus ik heb het maar weg gedaan want hij was niet echt duidelijk of helder. Vandaag ben ik gaan kijken naar de test (dinsdag) en dat lijntje was veel duidelijk. Dus ik nog een keer testen... en niets te zien. Ik heb vandaag bloedafgenomen bij de HA ik krijg dus de uitslag vrijdag. Maar ik vroeg me af of er meerdere mensen zijn die dit hebben mee gemaakt en alsnog zwanger waren ivm lage HCG. Ik heb geen opgezwollen buik zoals ik elke maand heb bij mijn menstruatie, geen droge vagina maar een beetje witte/doorzichtige afscheiding en wat krampen (vooral snachts). Ik hoop echt dat iemand hier ervaring mee heeft of meer weet. Alvast bedankt!!</p>
 
hier ook een lange cyclus, gemiddeld rond 40 dagen ben ondertussen nu 21 dagen over tijd dan. 0 positieve testen,  vandaag ook bloedafname gedaan bij de ha. Ben benieuwd wanneer ik uitslag krijg. 
Heb veel afscheiding, af en toe pijnlijk borsten. Erg moe soms ook midden op de dag dat ik wil slapen. Beetje gek allemaal. 
Ene kant denk ik dat de bloedtest ook niets zal aangeven.
 
Ik heb daarin tegen helemaal geen pijnlijke borsten alleen de afscheiding en buikkrampen. Ik zou na 3 werkdagen je HA bellen voor de uitslag, ik had begrepen dat het 2 tot 3 dagen duurt. 21 dagen is wel heeel lang! Wat appart, ik word nu al gek na 9 dagen. 
 
Ja super irritant maar je let ook niet echt meer op de dagen want als dag 38 39 en 40 zijn aangebroken ben je er mee bezig en 31 tm 45 ook nog wel maar als je dan al 3 testen hebt gedaan en blijft negatief geef je de boel wel een beetje op. En elke keer als je iets voelt lopen ga je snel naar de wc en blijkt het weer veel afscheiding te zijn. 
Ik bel vrijdag ook gewoon na de ha voor de uitslag. Ben wel benieuwd. 
 
En mn hoofd is ook net een grindtegel. Heb ineens weer zoveel puistjes op mn gezicht en op mn rug. Maar in mn gezicht ook goede dikke en duidelijke rode plekken, heb je hier ook last van? Heb dit al ongeveer 1.5 week ofzo
 
Maar heb je dit eerder meegemaakt? Ik ben benieuwd houd me op de hoogte als je het weet! Ik ben zelf dan meteen bang dat het iets ernstigs is als mijn uitslagen negatief zijn, hoe groot is de kans namelijk dat de bloedtest wel positief is? Heel frustrerend dat wachten, want ik denk ook straks is alles voor niets geweest en word ik morgen gewoon ongesteld bijv. 
 
Ik heb wel puisten ja maar dat heb ik ook voor mijn menstruatie dus ik kan niet echt wat erover zeggen. Heb je een opgeblazen buik? Bij mij is die platter dan ooit. Wel krampen zo nu en dan. 
 
Terug
Bovenaan