Meer dan een week overtijd, negatieve test.

Ik heb echt veel afscheiding de hele dag. Heb soms wel een opgeblazen buik ja. 
En hoe groot de kans dat ie positief is? Geen idee. Bij mn 1e zwangerschap testte ik ook een aantal x negatief en uiteindelijk met een cb digitaal positief en stond er 3+ op. Week later na de vk en toen was ik al 5-6 wkn zwanger

Maar was je toen ook al zo lang overtijd? Ik heb steeds meer het idee dat er iets anders aan de hand is bij mij, me afscheiding is niet zo veel en dat is toch wel één van de zwangerschapkwaaltjes. 

Irritant he die onzekerheid. 
Ja ik weet niet meer zeker hoe lang ik over tijd was want was gestopt met de pil en gelijk zwanger. Maar duurde wel lang voor ik positief testte. Voelde me wel anders. Misselijk heel soms maar ook soms overgeven. 

Ik ben ook wel misselijk soms maar ik vraag me af of het door de spanning komt. Je lichaam kan je soms zo goed voor de gek houden. Ik heb helemaal niet overgegeven tot nu toe, me eetlust is niet veranderd. Heb je ook het gevoel dat je eierstokken gespannen zijn? Ik heb constant het gevoel dat ik moet poepen ?, maar dat kan ook dat opgeblazen gevoel zijn... 
Opzich zou ik nog ongesteld kunnen worden ben nog niet over de cyclus van 45. Zit nu op dag 40. 

Nog steeds spannend dus. 
Ik had vandaag aan het eind van de dag krampen in mn buik dat ik dacht..  Ohjee nu komen de rode duivels maar toch niet. 
Je lichaam kan je echt goed voor de gek houden ja 

Wat vind je hier van? De onderste was zondag en de bovenste is van dinsdag.... ik zag na het plassen al even een lijn maar dacht het zal wel aan mij liggen... toen pakte ik het dinsdag weer en nu is die duidelijker... maar de tweede test is toch echt negatief.

Terug
Bovenaan