Meer dan een week overtijd, negatieve test.

Hier nog zo een. Heb de laatste tijd cycli van rond de 40 dagen. Nu dag 45 en nog geen menstruatie te bekennen. Maandag getest maar die was negatief. Heb het wel al een aantal weken warmer dan normaal. Heb niet echt getempt, dus weet niet of mijn bbt ook al die tijd zo hoog is geweest. Over een paar dagen maar weer eens testen denk ik? Zou zo fijn zijn om een duidelijk streepje te zien!
 
Ja klopt! Mijn vriend weet ook dat ik overtijd ben, heb alleen niet verteld over de bloedtest anders word hij al helemaal gestressed. Ik denk dat ik toch maar morgen al ga bellen of ze de uitslag hebben... ik zie het al helemaal gebeuren datme lichaam mij gewoon voor de gek houd en er helemaal niets is. Bij heel weinig mensen gebeurt het dat de hcg daadwerkelijk laag is maar ze toch zwanger zijn.
 
Ik herken dit wel
Mijn testen waren zeer licht positief en dan weer negatief ook een bloedtest laten doen 2x omdat ze daarin ook twijfelde. Ik snap dat dit lastig voor je is.
Ben nu dan wel 10 weken zwanger.
 
Ik was toen 2 weken over tijd mijn hcg waarde waren zo laag dat ze twijfelde of het wel goed zat of dat het super pril zou zijn
Week later weer bloed moeten prikken en toen konden ze uit de waarde halen dat het wel zeker raak was.
Sinds dien 1x een test gedaan (moeder voor moeders ) En dat was toch echt de 1e positieve test die ik zelf heb gezien dat zou dan rond de 6 weken zijn geweest.
 
 
Terug
Bovenaan