Meer moeilijke broodeters?

A

Anoniem

Guest
Kian wordt gewoon echt kwaad als ik met dat brood aankom. Met beleg, zonder beleg, vers, oud, smeerkaas, smeerworst, in de melk gedoopt..hij moet het écht niet (en ik maar roepen dat ik de baas ben  

Ik ga het even opgeven. Ik heb echt geen zin om elke dag 'ruzie' te maken om een stukje brood wat ie toch meteen weer uitspuugt. Over twee weekjes probeer ik het wel weer.
Nog meer anti-brood kindjes?

Liefs Nelleke

Nee, sorry Lukas vind brood heerlijk. I.t.t. zijn warme hap. Nu gaat dat goed maar dat was drama in het begin.

Hier nog een klein dondersteentje die geen brood hoeft!! Thomas wil ook geen brood dus geef ik hem de fles en die vindt hij heerlijk!
Liefs Esther

Ja Kian ook, ik dacht nog, dan doe ik er wel bambix doorheen. Maar ja, hij krijgt 's ochtens al bambix en savonds nutrix, dus een beetje gewoon vocht lijkt me niet overbodig.

Hier nog zo'n slechte broodeter hoor, soms lukt het en gaat er bijna een hele boterham in (zonder korst) maar meestal bij het eerste hapje laat ie het gewoon uit z'n mond vallen.

Wat bij mij dan weer wel helpt (nu dan weer even niet) is het in de wandelwagen geven als ik mijn oudste zoon ga ophalen van school, dan gaat er ongemerkt een hele boterham in en dan bij thuiskomst krijgt ie een half fruithapje en een bekertje melk.

Maar soms geef ik ook de 'strijd 'op en geef ik een bord pap, ben ik weer gerust dat ie genoeg vezels eet.

Succes.....

vertaling van i.t.t. = in tegenstelling tot.... hahahaha, had je nog niet door...

Mijn dochter hield ook niet zo van brood, was blij dat er een paar hapjes in gingen. Maar de laatste weken gaat het erg goed en vind ze het ook lekker. Miischien is het de leeftijd? Mijn dochter is nu 11 maanden.

gr
Marielle

Terug
Bovenaan