Meer moeilijke broodeters?

Hai,
Thomas vind alles op brood lekker en het gaat eigenlijk altijd goed naar binnen! Maar ik heb ook wel ontdekt dat hij beter/gezelliger eet als ik er met een boterham of wat dan ook bij zit en mee-eet. En ik vind het zelf ook wel lekker kneuterig om samen te eten, hihihi!

-X- Marieke

Hai,

Bij Ninthe was het brood eten ook een ramp.
Ze verzamelde alles in haar geheemelte en als er teveel in zat moest ze over geven.

Maar zins een paar dagen heeft ze het licht gezien en eet ze het een stuk beter!!

Succes, Vano en Ninthe

Voor Pauline....

Ja, ik geef dan gewoon 2 keer een bordje pap op een dag... Nino krijgt 's ochtends een bordje pap en als ik al doorheb dat het geen brooddag gaat worden dan krijgt ie 's middags gewoon nog een bordje  ..

Hai,

hier geen grote eter, maar brood gaat er tegenwoordig wel redelijk in.

Ik zou inderdaad even en week of twee wachten en het dan opnieuw proberen. Op een gegeven moment lukt het wel. Bij David heb ik het zo ook een aantal keren moeten uitstellen.

Hey Nelleke,

Yoëll wil ook absoluut geen brood meer eten...pfff ben woensdag op het CB geweest om te vragen wat ik er mee moet....komen ze met het advies om 2 tot 3 weken niets meer te geven en dan weer proberen....en dan maar meer pap geven..in alle flessen wat....

Maar nu heb ik vandaag een zak witte bolletjes gekocht en hem er eentje gegeven...en hij krijgt al spelende ongeveer een half bolletje binnen en de andere helft ligt in stukjes op de grond.....Dit advies had ik van mijn moeder gekregen omdat ik zelf ook een moeilijke broodeter was....hahahaha

Dus miss. kun je dat eens proberen...

Liefs Denise

Terug
Bovenaan