Dat tegen de wagen aan kijken valt bij ons mee denk ik, omdat de reiswieg of het zitje beiden erg hoog zijn. Er zit best wel een opening tussen de boodschappenmand en de reiswieg dan.
Het is ook eigenlijk een duowagen. Nuna Demi Grow. Maar dan zit mn dochter heel laag bij de grond, in de boodschappenmand, en dan heb ik dus geen boodschappenmand meer. Heb wel even zitten twijfelen om 'm zo te gebruiken. Dan hebben we niks nodig voorlopig. Maar lijkt me toch ook irritant.
En dochter vindt het inderdaad wel leuk om stukjes mee te lopen. Ze snapt regels over de juiste kant op lopen en een beetje meelopen alleen nog niet. Het zijn nog maar korte stukjes van hooguit 10 min. En we wonen binnen de centrumring van een grotere stad. Niet overal is geschikt voor zomaar opstaan en weglopen. Ik doe ook heel veel dingen lopend. Dokter, ziekenhuis, consultatiebureau sowieso straks, maar ook gewoon boodschappen en andere winkels en klusjes, wat je ook verzint, het is binnen een uur lopen. Ook loop ik dagelijks een uur met de honden. Dus lopen is voor ons niet altijd even lekker een ommetje maken. Dat is vaak ook gewoon business. 🙂 vandaar de behoefte aan een oplossing voor een langer stuk. En een waarbij ze niet zomaar af kan stappen. Al wil ik de optie om makkelijk op en af te stappen wel hebben weer... Ik vind het maar lastig.
Ik zag online de cozyrider uptown rider. Dat is een zitje dat naast je bevestigd wordt. De reviews lijken wel goed. Maar je kan er nooit een plankje van maken. Dat houdt me dan weer tegen.