Meerijdplankje dreumes 23 mnd

Als de winkels weer open zijn... Is het het makkelijkste om even te gaan en te proberen! Ik kwam erachter dat het bij onze kinderwagen totaal niet praktisch is. Dus onze zoon loopt nu altijd. Hij is bijna 2 en dat gaat goed gelukkig. Wij wonen ook bij het centrum, dus doe ik ook alles lopend.
 
Toen ons tweede kindje geboren werd, was ons oudste kindje 2 jaar en 3 maanden. Wij hebben toen ook een Meerijdplankje gekocht. Wij hebben een mutsy evo kinderwagen en ook een mutsy plankje. Dit was overgens ook het beste plankje vonden wij. En idd zoals de reacties ook zijn, je loopt er schuin achter. Op een beetje ongelijke paden is het best wel zwaar. Maar voor ons zoontje is het een uitkomst en blijft er prima op staan. Soms gaat hij er ook op zitten en dan voetjes in het boodschappenmandje.
Ik zou inderdaad naar een winkel toe gaan en lekker je wagen meenemen en kijken wat voor jullie het beste is.
 
Mijn dochter was exact 2, nogal een wildebras en een plankje leek me geen succes, zijn voor de JustSit gegaan. Had er niet heel veel verwachtingen bij, de kwaliteit van het apparaat is meah, maar we hebben er heeeeeel veel plezier van! Ze is inmiddels 2,5 en ook al strot/fietst ze vaak zelf, stoeltje zit er altijd op en als ze halverwege moe is, gaat ze lekker zitten. Ook tijdens dagje dierentuin etc. Ben benieuwd hoe het gaat als de baby uit de wagenbak en naar Zitje gaat, maar dit eerste half jaar was het al geweldig.
 
Zou zo'n just sit stoeltje misschien iets voor je zijn? Of de baby de eerste periode in een draagzak, tot je dochter goed mee kan fietsen.


Ben zelf niet zo van die plankjes. De mensen die ik ken lopen daar altijd krom mee. Leuk voor een boodschapje, maar niet voor een wandeling of dagje uit.


Ik heb zelf een duowagen wat heel fijn was omdat mijn oudste 16 maanden was toen de 2e kwam. Maar met 23 maanden zou ik dat niet persee meer aanschaffen. Net iets na z'n 2e verjaardag scheurde hij al mee op z'n fiets.
 
Tja als je de wagen zoveel gebruikt zou ik ook eerder toch voor de duo-stand gaan of idd Just-Sit, daar hebben wij destijds ook naar gekeken. Het plankje is fijn voor even, maar niet voor een vol uur!

Wij gebruiken de wagen maar weinig, ongeveer eens per week. We wonen buitenaf en hebben juist bij de komst van de tweede een goede bakfiets gekocht die wij dagelijks gebruiken. Alle winkels in het dorp zijn 3km verderop, de stad 5km verderop. Dis wij hebben mega veel plezier van de bakfiets en daar flink in geïnvesteerd. We kunnen echt niet meer zonder! En de kids vinden het fantastisch.

Als je echt in de stad woont en de wagen dagelijks zoveel gebruikt, weet ik niet of ern plankje je echt gaat helpen als je stukken van 30 minuten of langer moet lopen.. dan zou ik het denk ik toch fijn vinden als een kind tot minimaal 2.5 jaar ook lekker kan zitten en jij kan doorstappen.
 
Die JustSit werd ik even enthousiast van ? Maar ik lees tot 14 kilo en mijn dochter is nu 13 kilo. Geen idee ook of de wagenbak dat gewicht erbij kan hebben?? Hoe ervaren jullie dat?
Ik denk dat ik toch eens dat Easy Rider stoeltje van Cozy Rider ga bestellen. Even kijken hoe dat past enzo. Ik zie mijn dochter gewoon niet netjes meelopen of op zo'n zadeltje zitten. Dan zou dat met haar fietsje met duwstang ook wel beter gaan.
 
Terug
Bovenaan