Meerijdplankje, meerijdzitje of andere tips?

Wij hebben voor onze bugaboo wel een meerijdplankjd waar onze oudste op kan zitten en vinden het wel ideaal. Je moet even wennen om er anders achter te lopen, maar gaat bij ons prima... 

Ik heb een heerlijk meerij plankje met zitje gordeltje en stuurtje (en nadeel knipperende lichtjes in de wielen, had van mij niet gehoeven ha ha)
Onze dochter was net 2 toen onze andere dochter geboren werd en ze vind t super leuk

Het schuin naast de wagen lopen is even wennen maar ik ben heel blij dat ik deze tweedehands gekocht heb en geen duo wagen. Bond dat echt prijzig. 

Wij hebben de cosy rider

https://www.bol.com/nl/p/cozy-b-rider-meerijdplankje-met-zitje-en-stuur/9200000080314008/?Referrer=ADVNLGOO002031-G-66536617564-S-605450520934-9200000080314008&gclid=EAIaIQobChMI1YvcoIDE7AIVh7LVCh2F5QhsEAQYASABEgKjc_D_BwE

Dank nog voor de tips! Heb uiteindelijk 125 euro voor de tweedehands duo wagen betaald (topmark2) dus qua budget vergelijkbaar met zitjes, uitbreidingsset oid. Vooralsnog heel tevreden, maar hij moet nog in gebruik genomen gaan worden uiteraard. Opa en oma waren in elk geval blij met deze optie!

[quote quote=10365455]Dank nog voor de tips! Heb uiteindelijk 125 euro voor de tweedehands duo wagen betaald (topmark2) dus qua budget vergelijkbaar met zitjes, uitbreidingsset oid. Vooralsnog heel tevreden, maar hij moet nog in gebruik genomen gaan worden uiteraard. Opa en oma waren in elk geval blij met deze optie![/quote]
Wij hebben ook zo'n duowagen op de kop kunnen tikken,  voor maar 50 euro zelfs. Onze dochter (16mnd) vond het al erg leuk en interessant. maar hij moet uiteraard nog uitgeprobeerd worden. 
We hebben die keuze gemaakt nadat ik hier veel reacties had gelezen. Dus bedankt voor je goede vraag hier?? en succes met de wagen binnenkort haha. 

[quote quote=10366016] Wij hebben ook zo’n duowagen op de kop kunnen tikken, voor maar 50 euro zelfs. Onze dochter (16mnd) vond het al erg leuk en interessant. maar hij moet uiteraard nog uitgeprobeerd worden. We hebben die keuze gemaakt nadat ik hier veel reacties had gelezen. Dus bedankt voor je goede vraag hier?? en succes met de wagen binnenkort haha.[/quote]
Oh wat goed om te horen! Goeie deal ook zeg! Hoop dat we er veel plezier aan gaan beleven.

Terug
Bovenaan