Meeting 21 juli

Als ik het goed begrepen heb, dan was de tijd zo tussen 11 uur en 12 uur, afhankelijk van hoe het voor jullie het beste uitkomt met de voeding en vervoer en zo.

Groetjes Ilona

aandacht...aandacht,,,,,,

Dus de namen die er niet op staat mogen niet komen...

kennen jullie allemaal elkaar....of willen jullie elkaar even ontmoeten?

ik ben net nieuw,,,maar ik   heb wel een dochter van bijna 6 maanden;

Ik wacht op jullie antwoord????

groetjes

Hallo moeder van Eva,

Natuurlijk mag jij ook komen. De namen die erop staan, zijn de dames en kinderen die zeker komen. Iedereen is welkom!!!

Wij kennen elkaar persoonlijk niet. Maar sinds de geboorte van onze kindjes zijn we hier te vinden. Ik heb 3 dames ontmoet omdat we heel dicht bij elkaar wonen.

Gezellig als je komt hoor.

Groetjes Linda ( moeder van Femke)

Nog even dit:

Wij kletsen nu al een tijdje via dit forum en nu vonden we het tijd om elkaar eens te ontmoeten. Maar we zijn hier met ongeveer 150 moeders en niet iedereen kan komen. Ik geloof dat er in het westen???? ook een meeting is. Daar ga ik niet heen.

Moest ik nog even kwijt. Als je vragen hebt laat maar horen er is hier bijna altijd wel iemand online.

Gr linda

Hoi moeder van eva,

dat lijstje ben ik ooit mee begonnen uit verveling, haha. Als er mensen op de dag zelf nog beslissen dat ze willen komen is het ook goed. We houden het lekker relaxed. Ik heb ook nog niemand van dit forum ontmoet, hoor. Voor de meesten van ons is het de eerste keer. Er zijn nog mensen die niet op dit lijstje staan die nog twijfelen of ze komen en misschien zijn er nog mensen die niet komen die wel op het lijstje staan. We zien wel wie er allemaal komen!

Voor iedereen: Die bultjes van Laura zijn ws warmtebultjes! Vandaag is het nog warmer en is het nog een beetje erger en ik heb ze zelf ook ieder jaar als het zo warm is! Ze zijn niet rood of vurig en maar heel klein, dus als het gewoon zo blijft komen Laura en ik gewoon, hoor!

Groetjes Ilona

Terug
Bovenaan