Meeting 21 juli

Ik laat het een beetje afhangen van hoe lang ik het volhoud en van hoe lang Esther het volhoudt. Als die moe is en niet wil gaan slapen in de wagen (wat meestal het geval is)...tja, dat wil ik jullie en de rest van de mensen daar niet aandoen.  Maar als alles goed gaat, blijven we lekker hangen hoor. We hoeven verder vandaag helemaal niks! En ik weet niet hoe het daar is, maar hier is het mooi weer! Dusseh...als ze een beetje fijn terras hebben, blijf ik lekker plakken (als jullie niet al teveel tegenvallen, hihi, maar anders vijns ik wel een acute aanval van misselijkheid!).

Groetjes,

Eveline

Hihihihihi, nou ja, als ik echt misselijk word, is het bewijs snel genoeg geleverd hoor....bwleh! Ik vond in mijn zomertas nog allemaal kleine vuilniszakjes die ik er vorig jaar had ingestopt. Die kunnen nu mooi blijven zitten...

Ik wil oohook.
Ik word wel een beetje jaloers zo.
Maar volgende keer beter.
Ik wens jullie in elk geval heel veel plezier, het weer werkt lekker mee zie ik (hier bij Arnhem iig prachtig)!!!!!

Laat ons arme forumdames die niet kunnen weten hoe het was!

Liefs Irene

Hoi Dames

Ik zit hier ook stiekem jaloers te wezen hoor, ik had er ook best graag bij geweest, maar zeker door die dagen in het ziekenhuis heb ik niets meer kunnen verzinnen of regelen.
De volgende meeting een klein beetje deze kant uit en dan ben ik er ook zeker bij.
Ik hoop op mooi weer voor jullie want dan hebben wij het ook hihi

groetjes en veel plezier toegewenst van irene en danny

Terug
Bovenaan