Meeting in het noorden d.d. 25 augustus 2007 (overzicht)

Hoi! Ik heb net een mail gestuurd en gevraagd of we een stuk van het rookvrije gedeelte kunnen reserveren. Ik ga er vanuit dat dit geen geld kost want het reserveren van een tafeltje in het restaurant kost normaal gesproken ook geen geld. Zodra ik iets hoor, laat ik het natuurlijk gelijk weten!

Hai allemaal!
ik ben niet zo vaak op het forum om te schrijven, maar ik lees wel veel mee. Nu even een tijdje niet, ivm vakantie enzo, maar nu las ik dit topic: Leuk, Leuk, Leuk!!

bij deze de vraag dus:

Mogen Annabel (25 maart 2007) en ik (Linda, uit Groningen) ook nog mee?

Lijkt me erg leuk om elkaar eens te ontmoeten!
Zijn er nog meer zogenaamde 'jonge' moeders bij? (ik ben 24 jaar)

groetjes Linda
mama van Elisa (26-11-2003) en Annabel (25-03-2007)

ja zeker mag en kan je mee! Leuk...... En ja ik ben ook een jonge moeder zondag ben ik 25 jaar dus.................... Valt mee toch? Ook eens dus met de evt lokatie? Dus je komt ook uit de buurt hihihi.....

grt suuz mv joshua 8-2-07

Hoi! Tijd voor een overzichtje:

- Fleur79 (Rosa met Hester 07-02-07)
- Suuz82 (Suuz met Joshua 08-02-07)
- Chislaine (Chislaine met Indy 16-12-06)
- Ruth30 (Ruth met Floor 21-02-07 en Tijmen 05-01-05)
- Dijore (Anne met Seny 07-03-07)
- Jannetje (Janneke met Berend 23-01-07)
- Wilma (Wilma met Jasmijn 27-01-07)
- _Linda_,(Linda met Annabel 25-03-07)

Suuz, als ik straks een weekje op vakantie ben, hou jij het dan even bij? Ik heb overigens nog geen reactie op mijn mail... Hopelijk komt dat nog voordat ik op vakantie ga...

Ow en dan nog iets. Ik had de zus van Ruth30 die nieuw is op dit forum ook meegevraagd. Helaas nog geen reactie. Fijne avond allemaal!

ja hoor fleur komt helemaal goed! Ik zat net te denken aan die nieuwe hihi zusje van ruth schrijf je later in een reactie hetzelfde maar dan een stap verder hihi...
Veel plezier op je vakantie hoop dat je goed uitgerust weer thuis komt!
En dat je lekkere temp hebt natuurlijk zonder regen!!!!

Doei

grt suuz mv joshua 8-2-07

Terug
Bovenaan