Meeting in het noorden d.d. 25 augustus 2007 (overzicht)

Ik vind granny's wel leuk eruit zien.... Zal ze wel ff moeten bellen lijkt me.... Ik w8 nog ff op fleur en evt de andere deelnemers? Iemand bezwaar??

grt suuz

tof! Nu nog iets van de andere horen en we zijn weer een stap verder joepie!

grt suuz

Joehoe! Ik ben nog niet op vakantie hoor (ga vrijdag een weekje naar Beekbergen) maar heb zoveel bezoek gehad dat ik even geen tijd had om te reageren op het forum. Ik  heb die vriendin al gevraagd maar heb helaas nog geen reactie gehad.  Hopelijk  weet ik voor vrijdag meer. Ik zag dat  Suuz ook al iets gevonden had. Wie weet hebben ze wel een apart zaaltje waar we kunnen zitten.  

sorry fleur! Ik dacht dat je al weg was... dus je gaat nog lekker!!! Vind je granny's ook goed? Er is een website van...... Zal ik bellen of jij? Ik moet eerlijk bekennen dat ik niet goed ben met de telefoon en dat soort dingen.... als het niet anders kan doe ik het wel hoor.... Die andere heeft misschien wel een aparte ruimte ik dacht deze niet... Maar goed.... Laat me ff weten of jij belt of dat ik dat moet doen...

en de rest Vinden jullie granny's een goed idee? www.grannys.nl

grt suuz mv joshua vandaag half jaar!

Hoi!   Ik heb net die vriendin gesproken en zij dacht dat Granny's niet zo geschikt was (is nogal klein). Zij had het over 'hotel De Jonge' (www.hoteldejonge.nl) aan de Brinkstraat. Je schijnt daar een rookvrij gedeelte te hebben. Zal ik ze  even een mailtje sturen?!?

@ Suuz gefeliciteerd met de halve verjaardag van Joshua! Hester was gisteren halfjarig. Gaat snel he.

Hoi

Ja ok dan hihihihi.... Ook nog gefeliciteerd he? Hester! hihihihi...... En die andere thee-koffie huis? Maar als het hotel ook makkelijk te bereiken is is ook goed... Ik ga ff kijken op die website.... En ja zou jij dat willen regelen??

Omdat je het zo lief vraagt, hihi! T'is trouwens heel dicht bij het station.

Terug
Bovenaan