Meeting in het noorden d.d. 25 augustus 2007 (overzicht)

Hoi Fleur,

Tjonge ben ik een dagje niet hihii... Oma van joshua was jarig (46 jaar).Was erg leuk,nog een bosche bol gegeten. (nouja gegeten??? hhiih meer gehapt ik zag er net zo uit als ik joshua eten geef)
Erg leuk geworden de lijst en veel meer overzichterlijk hhihi.... Ik ben nu weer een stuk beter gelukkig en kan weer nadenken.... Dus ben er weer!

en gelijk ff geupt

grt suuz idd mv Joshua 8-2-07

- Fleur79 (Rosa met Hester 07-02-07), voorkeur Heerenveen
- Suuz82, (Suuz Joshua 08-02-07) voorkeur Heerenveen
- Chislaine, (Chislaine, Indy 16-12-06) voorkeur Assen
- Ruth30, (Ruth met Floor 21-02-07  en  Tijmen 05-01-05), voorkeur Assen
- Dijore, (Anne met Seny 07-03-07) voorkeur Assen
- Jannetje, (Janneke met Berend 23-01-07) voorkeur Assen

Hoi suuz, ziet er strak uit hè dat overzichtje. Het ziet er nu toch echt naar uit dat het Assen gaat worden.  Ik zal mijn collega (woont in Assen) na de vakantie eens vragen wat een leuke plek is om af te spreken. Als andere mama's ook een idee hebben, prima! Er werd iets over "ballorig" ofzo geschreven. Lijkt me persoonlijk erg druk maar wel leuk als er ook oudere kindjes (Tijmen) meegaan. Er zijn nu ook al met een aardig clubje! Leuk hoor. Wie weet komen er nog meer mama's bij?!? Fijne avond allemaal! Groetjes Rosa

Hoi Rosa (fleur hihihi ik dachtte dat je fleur heette hihi)

Ja erg goed zeg! Ik kan Daphne (skipke) niet bereiken, heb een berichtje op haar topic geplaats... Als het goed is had ze die wel kunnen lezen hihi

Maar ik denk dat we met zijn 6en blijven. Als dat zo blijft is misschien die ballenparadijs nog niet zo'n slecht idee... Ik weet verder helemaal niks in Assen maar iets anders vind ik helemaal niet erg... Alleen wil ik graag dat er rekening wordt gehouden met bereikbaarheid, lopend van station of evt een busverbinding enzo... Ik kan alleen zo reizen, geen autolenen ofzo (heb wel rijbewijs) Als Daphne wel mee gaat kan ik wel met de auto (ze woont in dezelfde stad).

grt suuz

Terug
Bovenaan