Meeting in het noorden d.d. 25 augustus 2007 (overzicht)

Hoi suuz, leuk dat je alweer zo snel reageert. Ik hoop dat Skipke ook nog meegaat, zou leuk zijn. En ja ik heet inderdaad Rosa... maar ik wilde niet gelijk mijn eigen naam gebruiken. Maareuhm Rosa =  roos = bloem en in het Frans is bloem  "fleur". Ja wel een beetje crea-bea,  een makkelijkere uitleg is dat onze hond zo heet, hihi. Doei

hoi allemaal!
sorry dat ik nog niet heb gereageerd.... maar ik wilde eerst weten of ik kon, maar dat weet ik dus nog niet. we willen namelijk nog op vakantie maar weten nog niet wanneer.
maar ik wil dus wel graag hoor! als we dus niet weg zijn. maar zodra ik het weet laat ik het weten!

groetjes,
daphne

Jullie hoeven echt geen rekening met Tijmen te houden hoor! Als jullie het bij ballorig te druk vinden mag je rustig een andere plek uitkiezen! Ik kan hem best een dag bij iemand achterlaten.
groetjes van Ruth

Hoi Skipke, bedankt voor je reactie! Leuk dat je mee wilt en nu maar hopen dat je ook kunt op 25 augustus. En Ruth, ik ga daar wel eens informeren. Kleine moeite toch om een beetje rekening met elkaar te houden. Wat voor Suuz in ieder geval belangrijk is, is dat het met het openbaar vervoer te bereizen is. Wordt vervolgd!  

Hoi.

Daphne goed dat je gereageert hebt! Hopen dat je mee kan...
Fleur bedankt dat je daar rekening wel meehouden.

grt   suuz

geupt

hoi ja sorry ik ga niet mee hoor maar ff een tip misschien doe je het al maar als je ergens op de pc bureaublad bv een tekstbestandje maakt en dan iedere keer een nieuwe naam toevoegt en dan kopieren en ctrl +v    werk erg makkelijk denk ik

maar net wat ik zeg misschien doe je dit al

groetjes en alvast veel plezier Elena

Terug
Bovenaan