Meeting in het noorden d.d. 25 augustus 2007 (overzicht)

Hoi!  Ik zat eigenlijk zelf een beetje te denken aan 12 uur / 13 uur. Wij hebben nml aan het eind v.d. dag weer een andere date... en het is toch gauw een uur rijden voor ons uit het Friese.

12-13 uur komt mij eigenlijk ook beter uit! Fleur weet jij nog niet iets anders in Assen, of die vriendin van je? Ik ken assen niet, maar misschien is  het beter ergens anders af te spreken.....

Ik hoor/lees wel van je!

grt suuz

Hoi Suuz, ik zal er eens even werk van gaan maken... jullie horen nog van me. Gr. Rosa

ok ben benieuwd!
ik hoor ook wel hoe laat e.d!
tussen 12-13 is net de tijd dat Jasmijn op bed ligt, dus dat wordt em ook niet voor mij!
nou we zien wel!!

he groetjes allemaal!!

liefs Wilma

Hoi Wilma,

Heb je zo'n strakke schema dan? Tjonge ik hier niet hoor.... Het kan best zijn dat joshua dan wil slapen..... nou dan doet hij dat gewoon, of later of niet.... ach ja zo kun je wel meer dingen verzinnen....

Dit is niet aanvallend bedoelt hoor! Het zou wel erg jammer zijn dat je alleen vanwege deze reden niet zou komen... Ik wil namelijk dat joshua mijn ritme gaat volgen en niet zijn zijne dus ik sleep hem overal mee en hij kan slapen in buggy... Hij slaapt zowiezo al weinig en hoe meer hij wakker is hoe meer hij slaapt s'nachts...

Die tijden dat jij noemt betekend voor mij dat ik maar een half uurtje tot een uur kan blijven want het is voor mij zeker enkele uren reizen.....dus aub denk er over na je kunt natuurlijk dan 13,30 komen of zo....

grt suuz

@    Suuz, ik begrijp uit het verhaaltje van Wilma dat haar dochter 's ochtends niet op haar best is. Het is natuurlijk heel leuk om elkaar straks te ontmoeten en  lekker te kletsen, maar als je daarna de hele dag een chagarijnig kind hebt..............Ik begrijp dus wel dat Wilma het graag 's middags  heeft. Ik begrijp ook dat jij het liever in de loop van de ochtend hebt iv.m. je lange reistijd. Tja, een dilemma dus........

En even over dat overal mee naar toe nemen en aanpassen aan jouw'n ritme. Het is heerlijk dat dat met jouw'n kindje kan. Maar er zijn echt kindjes die heel veel baat hebben bij ritme en rust. De mijne doet het net zo als jouw'n kleintje. Hij slaapt als hij moe is en dat kan nog erg wisselend zijn. Toch, wil ik niet constant te veel prikkels voor mijn kind en neem hem dus wel vaak mee, maar zorg daarna ook voor een paar dagen rust. En dan heb ik een kind die dus heel goed zonder strak ritme kan. .

Groetjes Anne

Terug
Bovenaan