Meeting in het noorden d.d. 25 augustus 2007 (overzicht)

ik heb zoals ze dat noemen een overgeprikkeld kindje!
een kindje die heel erg behoefte heeft aan rust en regelmaat.
als ik haar dagritme een dag omgooi, is jasmijn helemaal in de war en heb ik de hele dag een kind die uit haar humeur is en moeilijk kan slapen!

als ik met Jasmijn ga wandelen, winkelen op visite e.d doe ik dat altijd na haar middagdutje want dan is ze op haar best en kan ze het meeste aan.
 en ik bedoelde niet voor een uurtje afspreken, maar ik bedoelde tussen 14:00 en 15:00 ''verzamelen'' tot maakt niet uit hoelaat!

maar goed als het om anderen niet kan, dan geeft dat niet. iedereen hoeft zich echt niet aan mij aan te passen! het is ook alleen maar een vraag of we s''middags na 14:00 kunnen afspreken!

ik vond het eigelijk een beetje een aanvallend berichtje maar goed dat is mijn gevoel!

ik kan gewoon niet voor een dag Jasmijn haar normale dagritme omgooien, want dan hoef ik echt niet weg te gaan met haar! want dan zit ik daar alleen maar met zeer huilend kind! nou dat lijkt me niet leuk voor mij, Jasmijn en jullie allemaal!

oja en als Jasmijn moe is en wil slapen, weigert zij absoluut te gaan slapen in d kinderwagen, helemaal als er ook nog ''drukte'' om haar is!

ik wou dat mijn meisje dat kon, overal en nergens slapen en dat het haar niet uit maakt hoe de dag loopt!
zoals ik van mijn cb heb geleerd, je kunt een baby niet leren flexibel te zijn.
het 1e jaar van je baby moet je je aan je baby aan passen!

het was ook alleen maar een vraag of het mogelijk was om s''middags af te spreken!

sorry dat ik aanvallend over kwam (heb ff terug gelezen) was niet de bedoeling....
Ik heb ook  een prikkelbare kindje en mijn cb zei juist dat ik juist mijn ritme aan hem moest "leren'.. dus sorry.....

Maar als die tijden doorgaan ga ik niet meer mee! Dat vind ik echt te laat...... Joshua is al om 6 uur wakker en gaat om 7 uur in bed ach ja... wat maakt het ook uit (dit is alleen voor mijzelf)....

grt. suu

maakt verder niet uit!
ik heb inmiddels ook besloten om niet mee te gaan!
niet uit dwarsheid, maar ik heb de aardigheid er wat af!

veel plezier allemaal!

liefs Wilma

Hola (het is zo zonnig dus  maar even in het Spaans). Ik heb de afgelopen dagen even niet geforumd... wat is er al weer veel gebeurd / geschreven!

Voor iedere mama  geldt, denk ik, dat ze moet doen waar ze zich goed bij voelt en wat het beste bij haar en haar kindje  past. Dat hou ik nu al vanaf mijn kraamtijd vol en dat bevalt mij en mijn kleine Hester héél goed. Ik kan me voorstellen dat je geen zin hebt om met een huilend kindje te zitten.  Daar zou ik in ieder geval van in de stress raken. Ik stel me voor dat we rond een uur of 12 afspreken en dat we daar best even  zijn. Wellicht is het een optie voor Wilma om eventjes te komen rond een uur of 2. Misschien duurt het dan maar  heel even maar da's misschien voor haar kindje ook  beter (?!?). We hebben elkaar dan in ieder geval toch even gezien!  Is dat wat? Of is mijn poging kansloos?

he hoi,

nee hoor je poging is niet kansloos!
zullen we het zo doen:

jullie spreken met elkaar maar wat af. en dan hoor ik wel hoe en wat en waar!
en dan kijk ik of het voor mij haalbaar is ok?

liefs Wilma

lijkt me prima toch? Hardstikke leuk juist dat je wel weer wil komen.  

Je kunt sowieso alleen maar beloven dat je wil komen zo lang je nog niet weet wat de afspraak precies is.

En dan nog, als op de dag zelf je kleintje niet lekker is, of jijzelf,....
Maar goed daar gaan we natuurlijk niet van uit!

Hè gelukkig! Ik wil best op die dag mobiel bereikbaar zijn zodat je op het laatste moment nog kunt beslissen of dat ik jou kan bellen als het toch ineens korter duurt dan gepland. Daar hebben we het tegen die tijd wel even over, goed? Lekker slapen voor straks! Lfs Rosa

Terug
Bovenaan