Mei 2009: hoe zit het met de kilo's?

Hey meiden!

Als ik het zo lees is eigenlijk bijna niemand al écht zichtbaar zwanger? Ik ben morgen 14w en de weegschaal blijft voorlopig hangen op een half kilootje erbij, lekker dus MAAR.... ik lijk wel veel dikker nu. Mijn borsten zijn natuurlijk al een dikke cup groter ondertussen, mijn buik is 'aanwezig', maar niet dik, maar ik lijk overal vetreserves te zijn aan het kweken... Echt een lastige periode zeg! Ik ben precies 5 kg bij terwijl dat helemaal niet zo is en er is nog geen aanwijsbare reden (aka dikke buik) voor... Vind ik toch ellendig hoor...
Van mij mag die zwangere buik dus wel stilletjes aan beginnen komen!

groetjes!
Indra

Morgen 13 weken.. en dan nu 2 kilo.. wat eigenlijk nog btje vakantie kilo's zijn ook.. maar ben trots op mezelf!

Liefs Jazzie

ha meiden,
nou bij mij blijven de kilo's nog lekker achter. Ik zit nog 1 kilo onder mijn 'startgewicht' en ben vandaag 14w en 1d zwanger!
Maar ik heb al wel een buikje hoor! Het ligt wel aan de kleding die ik draag hoe duidelijk je het ziet, maar hij zit er echt al!!
En daarbij voel ik uk af en toe al bewegen, dat is wel heel vroeg, maar het is een 2e zwangerschap, dus ik weet wat ik moet voelen. Voornamelijk 's avonds lichte plopjes in mijn buik. Bij mijn 1e zwangerschap voelde ik Bas* met 17 weken en toen was het al een 'behoorlijke' trap, dus ben er nu meer op aan het letten, omdat ik toen al dacht, dan heb ik vast wat gemist, omdat er overal staat dat je eerst 'luchtbelletjes' voelt. Die voel ik nu!

liefs
Patricia mama van Bas*

ps balen he dat ze het mei-forum niet opstarten. Ik vind het helemaal niet uitnodigend om hier te tikken, terwijl ik normaal wel actief ben op een forum.....
Maar ze zijn het forum aan het aanpassen geloof ik en dat gaat voor....

Patricia wat leuk dat je de kleine al voelt bewegen!
Lijkt me helemaal geweldig.
Ik voel nog niets, maar heb ook geen idee waar ik op moet letten.
Ik heb altijd nogal actieve darmen, dus ik voel eigenlijk elke dag wel beweging, maar dat voelt nog steeds precies als m'n darmen, dus geen reden om aan te nemen dat het de kleine is.
Maar dat geeft niet, dat komt vanzelf goed.

Na een weekendje weg is er nu toch wel 2 kilo bij in totaal.
M'n buik begint echt wel op te vallen hoor.

hallo,
ik ben in mn zwangerschap (kleine is nu alweer 3!) 25 kilo aangekomen in totaal,
en na m zwangerschap, was het er zo weer af, ging eigenlijk vanzelf
Ik woog 58 toen ik zwanger raakte en op het laatst (hij liet bijna 2 weken op zich wachten, dus bijna 42 weken gedragen) woog ik ruim 73 kilo.
Als je naar  je zwangerschap je gewoonlijke daagelijkse dingen weer oppakt vliegen de kilo's er vaak al af hoor.
heeft bij mij trouwens wel 2 weken geduurd voor ik weer fatsoenlijk de dageljikse dingen kon doen ;) maar goed, meestal gaat het vanzelf.
groetjes meid 24

Terug
Bovenaan