mei/juni??? wie ook?!

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal, gisteren zo'n goedkope test van de kruidvat gedaan en hij bleek positief. Ben uitgerekend eind meid/ begin juni. Ben benieuwd of er nog meedere rond die periode uitgerekend zijn en over de zwangerschap mee willen kletsen?

Ik weet het is nog wat vroeg, heb zelf al eens een miskraam gehad voor de geboorte van mijn dochter, dus ik lijd nog aan het 'wc papiersyndroom' momenteel, zal nog wel een week of 6 duren eer dat over is.

Ik hoor graag van jullie!

Liefs,

Natje, moeder van Katje (2 jaar)

Hoi Natje,

Ik heb afgelopen zaterdag een terugplaatsing gehad na een IVF traject. Als alles blijft zitten en alles goed gaat ben ik volgens mij rond 10 juni uitgerekend.

groetjes
Inge

Hoi meiden,

Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap, en ik hoop dat de IVF terugplaatsing gelukt is! Wanneer hoor je dat precies?

Ik heb 2,5 week geleden positief getest, kon mijn ogen niet geloven!
Had er niet meer op gerekend maar toch een testje gedaan, had hem al op de prullenbak gelegd want geloofde toch niet dat die positief zou worden, maar na 1 minuut stond er opeens ZWANGER op, ik vriendlief geroepen ; heeeej dit klopt niet hoor!!!
Heb nog 3 testen daarna gedaan en allemaal positief dus dan schijnt het echt zo te zijn he haha!
Ben 17 mei uitgerekend trouwens!

Liefs Maaike

hallo meiden,

ik wil jullie feliciteren met jullie zwangerschap.

Ik ben ook eind mei uitgerekend. Wij weten nu ong 1 week dan we in verwachting zijn!! erg spannend. het is voor ons de eerste en weten niet goed wat er allemaal gaat gebeuren. Maar ik ben erg benieuw naar het eerste bezoek aan de verloskundige, het is nu nog zou onwerkelijk.

groetjes nicole

Hoi hoii

Ik ben Maike Sanne, 24 jaar en 4 weken en 1 dag zwanger van ons eerste kindje !
7,5 week geleden hebben wij een miskraam gehad na 6 weken en 3 dagen..
Meteen daarna ben ik weer zwanger geraakt en we hopen dat het dit keer goed blijft gaan !
Ik ben op woensdag 3 juni uitgerekend !!

Hoe voelen jullie je??? Al kwaaltjes?
Ik begin misselijk te worden, over de gehele dag .. en heb giga last van eczeem,
al vanaf de dag na mn ei !!

Leuk om hier met zn allen te kletsen en af te tellen naar DE dag !!
Misschien leuk om een schema bij te houden ??

Liefs Maike Sanne

Hoi meiden,

Het lijkt me heel gezellig om met jullie  mee te kletsen. Ik ben Leontine, 32 jaar en weet sinds  deze week  dat ik zwanger ben van ons eerste kindje.
Uitgerekende datum rond  eerste week van  juni. Ben echt dolblij !
Jullie ook allemaal gefeliciteerd.

Ik heb nog weinig klachten, ben vooral 's avonds meer moe en dan wat kramperige buik. Veel eetlust. Als ik weinig eet word ik een beetje misselijk.

Ik merk dat ik niet veel verder kan denken dan de eerste 3 maanden. Hoop dat we hier goed doorheen komen.
Ik zal regelmatig wat schrijven.

Liefs, Leontine

hoi hoi

ik weet sinds een week dat ik zwanger ben van een tweede kindje.
ik ben rond 24 mei uigerekend.
ik zal mezelf even voor stellen
ben patricia ben 31 jaar oud en nu zwanger van ons tweede kindje mijn eerste is een dochtertje ze is nu 2 en een half

groetjes patricia

hallo ik ben  sam en ik weet zinds 2weeken dat ik zwanger ben  we hebben gister de 1e echo gehad en die gaf aan dan ik rond 24 mei ben uitgerekend  maar mss ben ik ook al wel verder maar volgende week vrijdag krijgen we nog een echo om het zeker te weten.
dit is onze 3e kindje als alles goed gaat
we hebben al 2 gezonde dochters!
en het lijkt me gezellig hier mee te kletsen met jullie.

gr  sam

Terug
Bovenaan