Hallo mede-zwangeren!!!
Jaja, ook ik ben zwanger!!! Ik zat pas in ronde 2, lekker snel dus! Ik heb zondag mn NOD pas, dus heb vroeg getest. Ik had gister al getest maar het streepje dat toen gelijk kwam verdween na een tijdje..beetje vaag dus vandaag weer opnieuw getest. Er kwam gelijk een streepje (wel licht maar toch..) en die bleef ook staan!
Nu ik net weer keek op de test zag ik dat het streepje weer wag was trouwens maar ik ga er vanuit dat dat komt omdat ik nog zo vroeg ben met testen dat er gewoon heel weinig hcg in mn urine zit..
Ik heb aardig wat klachten dus dat is wel een fijne bevestiging!! Ik doe volgende week nog een test voor mn eigen gemoedsrust, ik kan het gewoon bijna niet geloven!!! Maar ik neem aan dat als je niet zwanger bent er ook geen streepje komt dus mag ik er wel van uitgaan!!!
Ik ben al 2x eerder zwanger geweest, de eerste keer eindigde in een mission abortion (waar we tijdens de echo met 10 weken achter kwamen) en de tweede ging gelukkig wel goed, we hebben een zoontje van ruim 20 maanden. Hopelijk blijft deze zwangerschap ook goed gaan en krijgt mn zoontje rond 7 juni een broertje of zusje!!
Leuk hier te komen kletsen trouwens..kun je toch een beetje je gevoelens kwijt! we willen het namelijk pas na de eerste echo vertellen tegen iedereen omdat anders de rest ook in spanning zit of het wel goed is.. En jullie? Al verder verteld of wachten jullie ook?
Zo, tis een heel verhaal geworden!
tot schrijfs!
Groetjes Kwebbel