mei/juni??? wie ook?!

Hoi,

MaikeSanne wat leuk dat je zo snel weer zwanger bent. Ik ken je van het april2009 forum. Ik hoop voor je dat nu alles goed verloopt.

En voor de rest van dames, ik wens jullie een fijne zwangerschap en geniet er lekker van.

Groetjes, Petra 11w6d

Hoi meiden,

Allereerst ik ben dezelfde Inge als die al eerder gereageerd heeft maar heb nu een andere inlogcode. Iets minder duidelijk wie ik ben zodat eventuele bekenden die hier meelezen niet direct weten dat we bezig zijn voor een tweede kindje.

Ik zal me even wat beter voorstellen:
Ik ben Inge, nu 35 jaar en al bijna 12,5 jaar getrouwd met Henk (38 jaar). Sinds juli 2007 zijn wij de trotse ouders van Maaike. Zij is ook geboren via IVF.

We mogen nu volgend weekend een test doen om te kijken of deze IVF poging is gelukt. Nu testte ik bij Maaike pas na 3 weken positief dus het kan bij mij ook een weekje langer duren. Ik heb op dit moment nog geen klachten maar ik heb bij de zwangerschap van Maaike ook nergens last van gehad. Behalve dat ik vrij veel last had van maagzuur maar daar heb ik gewoon ook vrij snel last van dus dat zegt niet zoveel. Ik ben op dit moment wel wat moe maar Maaike is in de fase van het alles uit proberen en daar wordt je wat moe van en natuurlijk helpen de hormonen die ik heb moeten spuiten ook niet echt mee.

Iedereen die nu zwanger is gefeliciteerd en het lijkt me erg gezellig om te blijven kletsen.

Groetjes
Inge

Hallo mede-zwangeren!!!

Jaja, ook ik ben zwanger!!! Ik zat pas in ronde 2, lekker snel dus! Ik heb zondag mn NOD pas, dus heb vroeg getest. Ik had gister al getest maar het streepje dat toen gelijk kwam verdween na een tijdje..beetje vaag dus vandaag weer opnieuw getest. Er kwam gelijk een streepje (wel licht maar toch..) en die bleef ook staan!
Nu ik net weer keek op de test zag ik dat het streepje weer wag was trouwens maar ik ga er vanuit dat dat komt omdat ik nog zo vroeg ben met testen dat er gewoon heel weinig hcg in mn urine zit..
Ik heb aardig wat klachten dus dat is wel een fijne bevestiging!! Ik doe volgende week nog een test voor mn eigen gemoedsrust, ik kan het gewoon bijna niet geloven!!! Maar ik neem aan dat als je niet zwanger bent er ook geen streepje komt dus mag ik er wel van uitgaan!!!
Ik ben al 2x eerder zwanger geweest, de eerste keer eindigde in een mission abortion (waar we tijdens de echo met 10 weken achter kwamen) en de tweede ging gelukkig wel goed, we hebben een zoontje van ruim 20 maanden. Hopelijk blijft deze zwangerschap ook goed gaan en krijgt mn zoontje rond 7 juni een broertje of zusje!!
Leuk hier te komen kletsen trouwens..kun je toch een beetje je gevoelens kwijt! we willen het namelijk pas na de eerste echo vertellen tegen iedereen omdat anders de rest ook in spanning zit of het wel goed is.. En jullie? Al verder verteld of wachten jullie ook?
Zo, tis een heel verhaal geworden!
tot schrijfs!
Groetjes Kwebbel

Hoi hoii

Allemaal gefeliciteerd met jullie zwangerschap !!
Leuk om zo met elkaar te kletsen en ervaringen uit te wisselen !

Ik maak zo ff een lijstje.. passen jullie hem zelf aan?
Degenen die t eerst zij uitgeteld boven aan ;)
Is wel zo handig   ...

Wij hebben het nog niet verteld. Alleen mn zusje weet het en mn vriendin, verder niemand.   Met mijn mk hebben we het verdr ook aan niemand verteld...
Wij willen eerst zoiezo de eerste echo afwachten, tot die goed is.
Wij hebben vroeg een echo met 6 weken en 6 dagen.. dit vanwege de vorige mk..
en dan weer eentje met ong 11 a 12 weken.
T hangt er vanaf hoe t met me gaat, of we het na de 6 weken aan ouders etc vertellen of we nog wachten.. Eerst een goede echo !!!

Hebben jullie al kwalen ?
Ik ben soms erg misselijk.. verdeeld over de hele dag en ja mn eczeem...
Heb altijd last van eczeem gehad maar heb t nu goed onder controle door een behandeling bij een chinees gezondheidscentrum.
Maar.. wanneer je zwanger bent mag je geen behandeling onder gaan en geen zalf etc van hun gebruiken.. Dus zodra ik mn ei heb ben ik er mee gestopt.. en de dag na mn ei werd ik wakker.. en zat helemaal onder t eczeem !
Vooral in mn gezicht heel erg !   Komt door al de hormonen..
De vorige zws had ik dit niet, maar nu wel..
Net bij de HA geweest en moet woendag naar de dermatoloog.. Ben benieuwd !
Het lijkt nu al wat af te zakken, maar k druf niet te vroeg te juichen..
Als t maar over gaat in mn gezicht.. de rest kun je wel bedekken !
En k ben zoooo moe !!   Savonds vroeg op bed en dan kank smiddags wel weer zo moe !! En koud... brr..
Hebben jullie dit ook??

Liefs Maike Sanne

Het zwangeren lijstje !

Naam:                            
Leeftjd:
Uitgeteld op:                
Kindje nr:
Geslacht weten
        of niet

Maaike 1987

17 mei 2009

Natje

18 mei 2009

Quinty 2006

24 mei 2009
2e kindje

Sam (stampertje)

24 mei 2009
3e kindje

Nicole
23   jr
28 mei 2009
1e kindje

Yvette                                                  

1  juni    2009                              
 4e  kindje    

Suzwan

3 juni 2009
1e kindje

Maike Sane
24 jr
3 juni 2009
1e kindje

Leontine

4 juni 2009

Het zwangeren lijstje !

Naam:                            
Leeftjd:
Uitgeteld op:                
Kindje nr:
Geslacht weten
        of niet weten

Maaike 1987

17 mei 2009

Natje

18 mei 2009

Quinty 2006

24 mei 2009
2e kindje

Sam (stampertje)

24 mei 2009
3e kindje

Nicole
23   jr
28 mei 2009
1e kindje

Yvette                                                  

1  juni    2009                            
4e  kindje    

Suzwan

3 juni 2009
1e kindje

Maike Sane
 24 jr
 3 juni 2009
1e kindje

Leontine

4 juni 2009

Het zwangeren lijstje !

Naam:                            
Leeftjd:
Uitgeteld op:                
Kindje nr:
Geslacht weten
        of niet weten

Maaike 1987

17 mei 2009

Natje

18 mei 2009

Quinty 2006

24 mei 2009
2e kindje

Sam (stampertje)

24 mei 2009
3e kindje

Nicole
23   jr
28 mei 2009
1e kindje

Yvette                                                  

1  juni    2009                            
4e  kindje    

Suzwan

3 juni 2009
1e kindje

Maike Sanne
 24 jr
    3 juni 2009
1e kindje

Leontine

4 juni 2009

Grrr ik krijg t niet recht onder elkaar
Kan iemand dit proberen?? K word er ff niet goed van hahaha
Ik heb jullie in t schema gezet van wie ik datum wist..
Willen jullie m zelf aanpassen???

Liefs Maike Sanne

Terug
Bovenaan