mei/juni??? wie ook?!

iedereen gefeliciteerd!! misschien vinden jullie het leuk om hier mee te kletsen:

http://mei2009mamas.hyves.nl/

hallo!
Leuk, ik wil me ook wel aansluiten. Ik ben er gisteren achter gekomen dat ik zwanger ben van ons vierde kindje (geheel onverwachts, voor het hele verhaal even kijken op het zwanger worden forum...). Ik ben nog een beetje in shock, maar vind het ook wel heel leuk en spannend!! Ik heb een zoontje van 5 en een half, en een tweeling (twee meisjes) van drie en een half.
Ik ben uitgerekend op 1 juni, dus houd het ook nog maar even op eind mei, begin juni.
Leuk om hier weer eens mee te kletsen!!!
Groetjes, Yvettexx

Hoi allemaal, wat superleuk dat jullie gereageerd hebben!  Hopelijk kunnen wel elkaar wat steun bieden in deze onzekere tijd....we staan toch allemaal nog aan het begin.

Ohw en ik ben zelf 28 mei uitgerekend, dus we liggen dicht bij elkaar allemaal hoor!

En Inge, wat ontzettend spannend zeg! Helemaal op die manier ook, ik ga flink voor je  meid! Laat je het ons weten?!!

Maaike, jij ook gefeliciteerd! Haha dat van al die testen herken ik hoor, ik heb er gisteren weer een gedaan, was toch wat nerveus omdat ik soms niks meer voel, maar goed dat heb je zelf niet in de hand he! Hoe voel jij je verder? Heb je nog andere kinderen, of is dit de eerste?

Nicole,  gefeliciteerd ook! Wanneer ben je precies uitgerekend? En heb je al een afspraak gemaakt dan bij de verloskundige? Ik wist niet zo goed wanneer het eigenlijk moest, ik hoor het graag van je!
Is dit je eerste kindje?

Hoi Maike, wat naar dat je eerst een miskraam hebt gehad joh, maar wat ben je snel alweer zwanger, dat is dan wel weer prettig he! Dan zal je trouwens ook op zijn van de zenuwen als je eventjes geen kwaaltjes voelt? Dat heb ik tenminste, voor mijn dochter heb ik ook een miskraam gehad en nu heb ik elke keer het idee dat het misschien weer gebeurt...bah.
Waar ik nieuwsgierig naar ben, is of je die exceem en misselijkheid met je zwangerschap van de miskraam ook al had? Of heb je nu echt meer kwaaltjes?

Leontine, je komt uit een goed geboortejaar, welke maand ben je jarig?? Gefeliciteerd trouwens hoor, jij weet het ook echt nog maar net he, super! Spannend, helemaal als het de eerste is he! En van dat eten omdat je anders misselijk wordt, is herkenbaar!

Patricia, gefeliciteerd ook met je tweede. Heb je al iets aan je dochtertjes verteld? Ik kan soms mijn mond niet houden, maar ben ook bang dat ze misschien iets per ongeluk loslaat erover, haha.

Stampertje, wauwie je derde! Gefeliciteerd ook hoor! En kan je al wat zien als je een paar weken zwanger bent? Hoe meten ze dat?? Ben ik erg benieuwd naar, je hebt dan toch ook nog geen hartactie ofzo??

Stephanie,sorry meid,ik ben een slechte Hyver, gaat bij mij altijd zoooo traag, maar bedankt!

Yvette , jeetje wat een rijkdom, je vierde kindje! En ook al een tweeling, dat vind ik wel zoooo bijzonder! Heb je wel ruimte voor een vierde, haha, dat zou hier een megaprobleem zijn, maar prachtig zeg. Ik ga straks even je verhaal lezen, ben benieuwd!!

Nou meiden, ik zal het weekend niet reageren, we gaan even een paar nachtjes er tussenuit met dochterlief,  het wordt mooi weer zag ik!

Tot snel!!!

Hai Natje,

Jij bent ook uit 1976. Ik ben jarig in februari. Goed bouwjaar ha ha.
Ja, ik weet het inderdaad nog maar net. Ik vroeg me altijd af hoe dat nou voelt zwanger zijn. Geen idee welke kant mijn lichaam op gaat de komende maanden.
Ben nu erg verkouden en bang dat het daardoor mis gaat. Al even zitten googlen, ik las een paar keer dat het niet uitmaakt.
Maar ik herken dat heel erg met dat wcpapier. Ik heb bloemetjes wc papier en als ik dan afveeg, dan drukken die roze bloemetjes door en dat ziet er dan licht roze uit. Iedere keer schrik ik dan, is dat het begin van bloed? Ik ga maar wit wc papier kopen nu.

Ik heb trouwens een vraag aan jullie; zijn jullie nog bij de huisarts geweest om het nog eens te laten bevestigen met een test ofzo. Of om te zeggen ofzo. Ik las dat je ook meteen naar de verloskundige kunt bellen.

Inge: Ik duim voor je  ! Voel je al iets ?

Maaike: ik heb ook al 5 testen gedaan, heel herkenbaar. Ik had verwacht dat ik ongesteld zou worden dus was echt verbaast over de lichte streep. De streep is inmiddels veel dikker geworden maar ik ga morgentoch weer even testen of de streep inmiddels net zo dik of dikker is als de controlestreep.

Nicole: jij weet het ook nog maar pas net als ik. Ik ben ook benieuwd naar het eerste bezoek aan de verloskundige. Heb jij al een afspraak gemaakt ? Ik las in een boek dat vanaf 2 weken overtijd je zelf kan bellen voor een afspraak. Ben jij nog naar de huisarts geweest ?

MaikeSanne: Lijkt me moeilijk zo'n miskraam. Schema lijkt me leuk !
Ik ben 1 dag later uitgerekend, 4 juni.

Patricia: Ben ook wel benieuwd of je het al aan je dochtertje hebt vertelt

Sam: ervaren moeder dus, leuk 3 kids

Stephanie: ik ben niet zo'n hyver

Yvettexx: ik heb je verhaal gelezen bij zwanger worden. Ik vond de reactie van je man uiteindelijk heel lief. Ben je al een beetje bijgekomen?

Liefs, Leontine

Lieve  mama's,

Hebben jullie het trouwens ook steeds zo koud ? Mijn handen en vooral mijn voeten...
Schijnt er bij te horen las ik.

Liefs, Leontien

hey natje

ben er ook net achter dat ik zwanger ben. heb zelf in januari een mk gehad met 6 weken en nu eindelijk naar 8 rondes weer zwanger!!!
super blij maar ook wel een beetje onzeker hoor.
ik wens je een hele fijne en gezonde  zwangerschap
ik ben denk ik 3 juni uitgerekend.
ik ben trouwens 24 en dit wordt ons 1e kindje.

liefs suzy

hey maaike sanne

fijn te lezen dat je zo snel weer zwanger bent! ik ken je nog van het 24 jaar en een moederwens forum.
wel leuk wij lopen precies gelijk ik ben nu ook 4 weken en 1 dag zwanger en 3 juni uitgerekend.

liefs suzy

hallo aanstaande mama's

Leuk om te zien dat er veel geschreven wordt. Ook ik doe graag verder mee.
Ik ben 23 jaar en dit wordt mijn eerste kindje en  ben uitgerekend op 28 mei   .

natje; nee ik heb nog geen afspraak gemaakt bij de verloskundige, de eerste echo krijg je pas rond de 10 week van je zwangerschap. maar ik ga wel volgende week even een telefoontje doen, spannnend .

inge; ik hoop echt voor jullie dat het goed komt, een extra spannende tijd lijkt mij.

leontine; koud, ja enorm. maar ja hoort erbij he! nee ik ben niet ook nog naar de huisarts geweest. mijn test was overduidelijk een streep. maar de twijfel blijft, ondanks de kleine kwaaltjes zoals kou, pijnlijk (.)(.), misselijk  wanneer ik honger  krijg.  
ik ben beniewd of jullie de familie al op de hoogte hebben gebracht? ik weet nog niet goed wanneer ik het ga doen.

groetejs nicole

Terug
Bovenaan