Hoi allemaal, wat superleuk dat jullie gereageerd hebben! Hopelijk kunnen wel elkaar wat steun bieden in deze onzekere tijd....we staan toch allemaal nog aan het begin.
Ohw en ik ben zelf 28 mei uitgerekend, dus we liggen dicht bij elkaar allemaal hoor!
En Inge, wat ontzettend spannend zeg! Helemaal op die manier ook, ik ga flink voor je meid! Laat je het ons weten?!!
Maaike, jij ook gefeliciteerd! Haha dat van al die testen herken ik hoor, ik heb er gisteren weer een gedaan, was toch wat nerveus omdat ik soms niks meer voel, maar goed dat heb je zelf niet in de hand he! Hoe voel jij je verder? Heb je nog andere kinderen, of is dit de eerste?
Nicole, gefeliciteerd ook! Wanneer ben je precies uitgerekend? En heb je al een afspraak gemaakt dan bij de verloskundige? Ik wist niet zo goed wanneer het eigenlijk moest, ik hoor het graag van je!
Is dit je eerste kindje?
Hoi Maike, wat naar dat je eerst een miskraam hebt gehad joh, maar wat ben je snel alweer zwanger, dat is dan wel weer prettig he! Dan zal je trouwens ook op zijn van de zenuwen als je eventjes geen kwaaltjes voelt? Dat heb ik tenminste, voor mijn dochter heb ik ook een miskraam gehad en nu heb ik elke keer het idee dat het misschien weer gebeurt...bah.
Waar ik nieuwsgierig naar ben, is of je die exceem en misselijkheid met je zwangerschap van de miskraam ook al had? Of heb je nu echt meer kwaaltjes?
Leontine, je komt uit een goed geboortejaar, welke maand ben je jarig?? Gefeliciteerd trouwens hoor, jij weet het ook echt nog maar net he, super! Spannend, helemaal als het de eerste is he! En van dat eten omdat je anders misselijk wordt, is herkenbaar!
Patricia, gefeliciteerd ook met je tweede. Heb je al iets aan je dochtertjes verteld? Ik kan soms mijn mond niet houden, maar ben ook bang dat ze misschien iets per ongeluk loslaat erover, haha.
Stampertje, wauwie je derde! Gefeliciteerd ook hoor! En kan je al wat zien als je een paar weken zwanger bent? Hoe meten ze dat?? Ben ik erg benieuwd naar, je hebt dan toch ook nog geen hartactie ofzo??
Stephanie,sorry meid,ik ben een slechte Hyver, gaat bij mij altijd zoooo traag, maar bedankt!
Yvette , jeetje wat een rijkdom, je vierde kindje! En ook al een tweeling, dat vind ik wel zoooo bijzonder! Heb je wel ruimte voor een vierde, haha, dat zou hier een megaprobleem zijn, maar prachtig zeg. Ik ga straks even je verhaal lezen, ben benieuwd!!
Nou meiden, ik zal het weekend niet reageren, we gaan even een paar nachtjes er tussenuit met dochterlief, het wordt mooi weer zag ik!
Tot snel!!!